2008. október 30., csütörtök

Megint egy AA

Azt hiszem, híres lesz ez a parti, mert annyira szép volt :) Nem a lejátszás, hanem az a royal flöss, ami kiejtett. Legalább nem hibáztam :) - legalábbis nem ebben a partiban.

Tehát nézzük, hogy alakult a nap. 2 körön át figyeltem, mi hogy alkul, milyen az asztal, mennyire lehet játszani. Lapom nem nagyon volt. Néha már muszáj volt valamit tennem, ilyenkor az 59o típusú lapokra fanyalodtam, azzal emeltem, legalább nincs fogva, ha flopot nézünk. Milli ült előttem, az ő egyik emelésére toltam vissza kis vakról AT-vel, nem nagyon volt más választásom. Aztán egy másik emelésére toltam TT-vel, szintén nem volt más választásom 11-12 nagy vakkal, AQ-val adta meg, flopon jött a T és dupláztam. Az asztalunk elég jó volt. Szépen lehetett rabolgatni, fel is kúsztam aránylag jól, ráadásul segített, hogy előtte a kevés zsetonból nem akcióztam, így most pl a nagy vak elhitte, ha emeltem kis vakból, mert előtte kétszer eldobtam neki. Szépen alakultak a dolgok, egyre többet emelgettem.

Aztán jött egy elszúrt parti, illetve nem tudom, mennyire elszúrt, a vége nem jött ki jól. Elölről emeltem KJo-val, kaptam középről egy megadást. 1000 a vak, 2500-ig emeltem, az olasz fickó, aki nem mozdult, hanem megvárta, amíg elfogyott, és a maradék 6500-zal ezen a ponton ment all-in. Gondoltam, hogy valószínűleg párja van, tehát egy pénzfeldobásra jó vagyok, ennyiért simán megéri, de azért a harmadik fickó már nem tetszett a partiban. Ráemeltem még 8 ezret, hogy ő szálljon ki, hát erre kaptam egy all-int tőle, amit nyilván nem tudtam már tartani, az nekem is all-in lett volna. Így maradt 18 ezrem, a kis zsetonos JJ-t, a visszaemelő QQ-t mutatott és nem is jött K.

Ez elég nagy érvágás volt, mert az emelgetős játékomat is eléggé keresztülhúzta. A következő emelésemre jött is a visszaemelés, mert eddigre feltűnt a jobb játékosoknak (pont mögöttem ült mind a kettő), hogy mintha kicsit sokat emelgetnék. Szerencsére ekkor felbomlott az asztalunk és átültettek minket.

Ott rögtön elszórtam még egy jelentős részt a zsetonjaimból. Egy UTG emelést adtam meg 77-tel, már bent volt 1k, 1,5k-t kellett adnom, tehát gyakorlatilag egy drillért is mehettem. El is döntöttem, hogy ha nem jön, dobom, bármi is van. Hát nem így lett. Flop J magas, két kicsivel. Tehát második párom van. Passz-passz. Törn egy újabb J. Hát ha flopon jobb voltam, akkor most is jobb vagyok, 3500 körül volt a hívás, adtam. A river egy 8 lett, ami jelen esetben veszélytelen lapnak számít. 5600 volt a nyitás, gondolkodtam, majd megadtam, AJ-t mutatott, puff neki. Ezzel lementem 8000 környékére, ami már vészhelyzet volt.

Megint rámköszöntött a laptalanság, a vakok is felmentek 1200-ra, úgyhogy már kis vakból gyakorlatilag any two push helyzet volt, sikerült is 52o-val rátolni a nagy vakra, majdnem megadta. Gondoltam, hogy legalább nem leszek fogva. Végül dobta. Toltam még egy T7s-sel, open push cut offról, de akkor már ugye volt 9-10k, nehezebben adták volna, dobták is.

Aztán jött a nevezetes parti. Előttem 11k, és meglátom a várva várt AA-t (rosszul írták a hírekben, treff és káró volt). Na, hogyan kéne duplázni. Lényeg, hogy bekerüljön a flop előtt. Emeltem 4 ezerig az 1200-es vaknál, ez gyakorlatilag felhívás keringőre, tolhattam volna ismét, akkor is ez a vége, mert az AK akkor is adja. Így viszont meglehet az a jó érzése bárkinek, hogy visszaemel rám, szerintem több lappal teszik meg, mint ahány simán megad, bár a franc tudja. Jött tehát a visszaemelés 11 ezerig, amit boldogan adtam, ez volt a cél.

Gyakorlatilag az a vicces, hogy ha nálam több zseton van, akkor is mindegy, ha előtte nem szórom el, és mondjuk van 30 ezrem, akkor is bekerül a flop előtt szinte biztosan, mert emelek, kapok egy visszaemelést és rátolom. Ezen a ponton már egy AKs-t nem dob el úgysem. A mutatás AK pikk volt egyébként, és flopolta a royal flösst, először jött a pikk dáma, majd a pikk bubi, végül a pikk T. Tovább nem láttam :))))

Még be is mondták, hogy royal flöss az ötös asztalon, hát remek. Mindegy, legalább szép látvány volt :) Tényleg. Az vígasztal, hogy ebben a partiban nem hibáztam. Előtte a 77-tel meg a KJ-val igen, de ha az a két parti nincs, a végeredmény akkor is ugyanez. Ez talán vígasztaló, meg tanulságos. Arra büszke vagyok, hogy nagyon fegyelmezetten játszottam, és szerintem partiban voltam az ellenfelekkel végig. Felismertem a jó játékosokat, akiktől próbáltam óvakodni, és felismertem, hogy kiket tudok kihasználni, lejátszani úgymond. Tehát alapvetően elégedett vagyok a versennyel, az eredménnyel nyilván nem, viszont úgy érzem, hogy nagyon sokat tanultam. Ez sem mindegy.

Úgy látszik egyébként, nagyon jó vagyok ebben az AA pre-flop all-in kiesésben, ugye a vegasi Deep Stacken, ahol CL voltam, ott is azzal sikerült (visszaesni 2 nv-ra, majd kiesni a KK-val JT ellen szintén pre-flop all-inben), amikor egy KQo döntött úgy, hogy megadja (nem tolja, adja!!!) az all-int, pedig a 2. helyen állt. A WSOP főversenyén is ugyebár AA-val sikerült egy 47s ellen a búcsú, miután a pre-flop visszaemelést adta, és a flösshúzót már nem engedte el, nekem meg A drillem lett, hát nem volt elég, riverre jött a flöss. Szóval megy ez nekem...

Most irány Brighton, az országok közötti csapatverseny.

3 megjegyzés:

C. Brown írta...

Ha kiestél is, Gratulálok!

PeT írta...

gratulálok itt is, szép volt ez is! ;)

Amanoba írta...

Azt hiszem ezzel nem kell szégyenkezned (ahogy nem is tetted :-))

Hajrá a következőn is!