2008. október 3., péntek

Juhé :))))

Látom, az állataim senkit sem hatottak meg annyira, hogy hozzá is szóljon, úgyhogy maradjunk az unalmas pókernél. Előtte még csak annyit, hogy találtunk a házunktól nem messze egy parkot, ahol van kiépített íjász-pálya vagy hogy hívják az ilyet, ingyenes és nagyon klassz, úgyhogy oda fogunk járni. Sajnos a komoly íjászok hülyének fognak nézni, de majd max. a homlokomra írom, hogy én magyar lovasíjász vagyok :DDD.

Ugyanis eleve a mi íjunk nem szimmetrikus, hanem az alsó fele kisebb, hogy a lovat ne sértsük fel vele. Nem emelem szemmagasságba az íjat, hanem csak a mellkasom elé, mert úgy sincs idő célozni, az már reflexből kell menjen. Harmadrészt pedig a legfontosabb rész nem is a lövés meg a célzás, hanem a töltés, hogy az íjakat egymás után odanézés nélkül tudjam kivenni és kilőni minél gyorsabban, mert elvileg egy ilyen vágta alatt kilencet kell majd lőni, minden bálára hármat.

Nade póker. A múlt hónapom ugyibár -1300-ban zárult, ami nem túl jó hír. Persze ha hozzáadom a bónuszokat, amiket kaptam, akkor azért 0-ban van, de nem azért játszik az ember, hogy ne keressen vele semmit. A jó hír az, hogy tegnap végre a NextPokeres számlám elérte a befizetett összeget, tehát visszahoztam nullába :) Ami ennél is jobb hír, hogy a mai napom igencsak jól sikerült, 3k plusszal zárult, aminek egy jelentős részét, úgy 2k körüli összeget NL1000-en szereztem, két duplázással :) Sajnos a nap úgy indult, hogy -300 egy KK vs AA csatában. Később NL1000-en a flopon eldobtam egy KK-t, mert a flop előtt fickó emelt, én vissza, ő még vissza, és flopon all-int tolt. A flopon volt J és Q is, tehát már JJ és QQ is ver, csak az AK-t vagy a TT és annál kisebb párokat verem, annak meg kis esélye volt, akármekkora idióta is volt, aki tolta. Később levettem egy ezressel szegényt, elég nagy cooler volt, ő kv (8Ts), én nv(77), neki flösse lett a törnön, nekem fullom a riveren. A másik ezersért egy flopolt flössöm kitartott a flopolt drill ellen, bár törnön volt all-in, szóval csak 1 lapot kellett túlélnem.

Volt sajnos egy elcseszett partim, azt nagyon elszúrtam, fishnek odaadtam egy teljes beülőt, de utána visszavettem :). Ja, meg volt 200 dolcsiért egy olyan, hogy K magas flopon nálam AK nála KQ, all-in (neki), erre backdoor flösse lett.

Igazából a pénz nagy része abból volt, hogy kitartottak a lapjaim, pl. volt egy olyan, hogy T magas flopon nálam KT és flösshúzó, ellennél AQ volt flösshúzó, all-in mentünk és nem jött sem overe sem a flöss.

Azt hiszem egyébként az az óriási változás a játékomban, hogy hozzászoktam az Ongame fisheihez. iPokeren azért ekkora barmok nincsenek. Parti pl: A3o középről emel. Nálam AQ, adom. Flop Q9T. Passzolok, nyit kasszányit. Turn jelentéktelen. All-in megy. Ez volt egyébként az idióta, aki leszedett előtte, mert ugyanezt csinálta, csak épp KK volt nála :) Ezért kicsit félve adtam meg, de jó volt a read és rákényszerítettem magam, hogy hallgassak is a belső hangra, ne a KK járjon az eszemben, mert nyilván arra épített. Na mindegy. Itt visszavettem, amit akkor elbuktam :).

Igazából ez az én világom, a készpénzes játék. Ez az, ami igazán jól megy, van hozzá türelmem, túlélem a bukószériákat és tudom mikor kell leülni és felállni. Mondjuk még mindig nem hiszem, hogy jó ötlet beülni NL1000-re, de nem birok magammal :)))). Most egyébként a tervezettnél előbb is szálltam ki, eszembe jutott, amit Zsolt mondogatott egyszer, a pozitív tilt. Az a vicces, hogy konkrétan érzem a tiltet, pedig nem buktam, sőt, ugyebár nagyon jól ment. Mégis ismerős az állapot azokról a napokról, amikor csúnyán buktam, és nem akartam elbukni a szépen összenyert pénzecskét, úgyhogy kiszálltam. Ja, meg összeomlott a szoftver, az is segített eme döntésemben LOL . De amúgy is fontolgattam, hogy ki kéne szállni. Ugye a NL1000-es asztaloknál már 2k-val ültem a duplázás után, és úgy már nem éreztem azért jól magam, főleg, hogy másik 2-3 emberkénél is volt annyi, tehát egyetlen partiban el tudtam volna bukni, az meg elég rosszul esett volna.

De különben megint dobáltam szépen el az overpárokat, amikor úgy éreztem, hogy az a helyes, nem hagytam magamat csőbe húzni. Jó kedvem lett :) Az a vicces, hogy ugye az elmúlt két hónap minuszban zárult, igaz, kevés minuszban, de azért mégiscsak. És már kezdte kedvemet szegni, de most már ebben a hónapban ledolgoztam a teljes minuszt az elmúlt két hónapról, és ha így folytatódik, akkor az nagyon jó lesz :)))) Csak most már nem szabad lefelé menni, hanem az egyetlen elfogadható irány a felfele :)

2 megjegyzés:

Amanoba írta...

Mondjuk én megmutogattam a családnak a mókusokat és a mosómacit, és tetszett nekünk, csak nem igazán tudtam mit hozzátenni. Aranyosak voltak :-)

Ugye nem engeded meg magadnak, hogy úgy járj, mint a vesztő pókeresek: "kb. nullára jöttem ki a hónap végén a bónuszokkal..." Szóval, hogy nem csak hitegeted magad, mert az nem vezet jóra.
Nade, pont Neked okoskodom, bocsi :-))))
GL továbbra is :-)

A lovasíjászathoz kevesen tudnak hozzászólni. Mondjuk én csak lovagolni nem szoktam... meg íjászkodni... :-))

(Nem töri már? :-)))

Viktoria írta...

Hehe.

Nem, tényleg kijött a bónuszokkal nullára, de pl. augusztus azzal sem jött ki nullára, olyan 2k minusz lett úgy is. De ami még fontosabb, hogy az nem igazán eredmény, hogy egész hónapban játszik az ember és nullára kijön. Ez olyan, mintha elmennél dolgozni minden nap, és hó végén nem kapnál fizetést...

Jó, az is igaz, hogy előtte meg ment nagyon. Remélem majd most behozom az elmúlt 2 hónapot is :)