2008. október 18., szombat

Fel-le hullámvasút

Már ami a pókert illeti. Amennyit nyerek az egyik nap, visszabukom másnap. Kb. ez megy egy jó ideje most. Tegnap 11. lettem egy 1750-es mezőnyből PokerStarson, de igazából nyilván az FT illetve ott is az első helyek fizettek volna jól, a győztes 14k-t kapott. El is határoztam, hogy más nem nagyon érdekel, csak az első 3 hely, de sajnos 5 fős asztalon sikerült AKs-sel AA-ba szaladnom, ami elég gáz. UTG-ből emelt ugyan, de hát 5 fős asztalon az nagyon sokminden lehet, úgyhogy ráküldtem az AK-val, hát nem jött be... Nem hiszem, hogy rosszul csináltam, mert ha csak visszaemelek és 4betel, akkor sem engedem el, szóval tök mindegy. Ebben a szakaszban szerintem már nem lehet ezt elengedni 20nv körüli zsetonnal, főleg úgy, hogy előtte volt kb. 3 óra hossza, amikor totálisan card dead voltam, csak szinten tudtam magam tartani, főleg 1-1 visszarablással, de a mezőny utolsó harmadában álltam zsetonilag, mire olyan 15-18-hoz érkeztünk.

Inkább nem is emelgettem vakokra, csak visszaraboltam, azzal többet érek. Nagyon csalódott voltam persze a verseny után, hiszen óriási a különbség összegben, 750 dolcsit kaptam így a 14k helyett. És pont a verseny egyik legélvezetesebb szakasza ez, amikor a 2 asztal sh, hiszen az addig szépen felépített feszes image itt nagyon kifizetődik, csak mindenki kapkodja a fejét, hogyhogy most kapom a lapokat hirtelen, mikor eddig kussoltam órákon keresztül. Mondjuk a laptalanság is segített ebben, de ilyenkor meg lehet tolni, hogy az ember sok zsetonnal érkezzen az FT-re. És az 5 fős asztal erre tökéletes. Hát sajnos nem így lett :(.

Azon gondolkozom, hogy körülnézek egy-két teremben, hogy milyen a mezőny és mennyire tetszik, mert ez a NextPoker szoftver eléggé kikészített. Kiváncsi leszek, hogy Pagat meddig bírja :D Rájöttem ám, hogyan lehet kicselezni azt, hogy eldugja az asztalokat, amikor a várólistán sorrakerülök. Ha a monitorom bal felső sarkába nem teszek asztalt, akkor oda rakja őket, nem a többi alá :). Aztán közben megcsinálták, hogy lehessen hozzáadni zsetont kiülés nélkül, illetve megtaláltam (hetek után), hogy hol lehet kivenni az automatikus vak berakást kiülés nélkül. Viszont továbbra sem hajlandó néha megnyitni vagy éppen bezárni bizonyos asztalokat, ezzel szemben önkényesen néha megnyitogat és bezárogat asztalokat, amikor nem akarom. Szóval szerintem teszek egy kirándulást, először pl. megnézem az Everestet, meg lehet, hogy az Eurolinx-et. Aztán meglátjuk, hogy tetszik. Lehet, hogy csak simán visszahúzok a Cardozára, az a legjobb szoftver :). Mondjuk Eurolinx-ben az a jó, hogy ott vannak jó kis versenyek is. Na, majd kitalálom.

2 megjegyzés:

Csajbi írta...

Everesten nézegettem néhe nl50, meg százas asztalokat, simán 4-5 fő néz flopot, szerintem ugyanzok a tudatlanok ülnek ott is, mint nl10-en, meg 25-ön.

Viktoria írta...

Ebben reménykedek én is :D