2008. november 3., hétfő

APAT csapatverseny

Az első nap után nagyon jól álltunk az APAT országok közötti csapatversenyében, amit Amatőr Csapat Európa-bajnokságnak kereszteltek. 24 ponttal a második helyen várhattuk a folytatást, ami komoly bizakodásra adott okot. Jól is játszottunk mindannyian, fegyelmezetten tartottuk a taktikát az első napon, és a mezőny igencsak verhetőnek tűnt. Sajnos Marci KK-ja nem tartott ki egy AJ ellen preflop all-inben, majd az én AK-m sem J9o ellen szintén preflop all-in. Amit játékkal lehetett nyerni, azt nyertük, amikor szerencse kérdés volt, akkor buktunk.

Ez a második napon sajnos nagyon erősen hatványozódott. Először Géza esett ki egy AQs vs 22 csatában, majd ellenem toltak all-int egy JT8 flopon A7o-val, én AJ-vel adtam, törnön jött is a 9. Ezek után egy AT vs KQ meccsben kiestem. Utánam Marci elbukott egy 88-cal tolt all-int, amit egy (nem is értem) JT adott, és jött a T. Így aztán 0 ponttal végeztünk a második napon, mivel a struktúrának köszönhetően nem lehetett kockázatmentesen játszani, amikor mégis sikerült (lásd AJ), akkor is bebuktuk. Egyszerűen döbbenetes volt, hogy ebben a mezőnyben nem tudtunk sehova jutni. A 22 is megadta Géza all-injét, nem ő tolta.

Így is az 5. helyen végeztünk holtversenyben, de hát ezt igazából meg tudtuk volna nyerni. Nekem sem esett túl jól az a lyuksor, ami ellen gyakorlatilag a teljes zsetonkészletemet bebuktam.

Ezek után játszottam kicsit Everesten, és éppen néztem, hogy milyen jól megy a játék, calloltak a fishek és igazán jól éreztem magam a bőrömben. Na, ekkor jött egy parti, ahol KK-val legmagasabb drillt flopoltam, és egy ellenfél 22-vel szintén talált egy kettest. A pénz a törnön ment be, na, ki találja ki, hogy lejött-e az 1 outja a riveren vagy sem? Nyilván lejött. Így a napi profitom megfeleződött. Hát, ez egy ilyen nap volt. Ettől függetlenül még mindig nem volt az Everesten minuszos napom, ami elég bíztató.

Nincsenek megjegyzések: