2008. október 23., csütörtök

Indulás

Indulás van Varsóba nem sokára. Izgulok, mert sok verseny lesz, köztük eddigi 2. legnagyobb versenyem (a WSOP főverseny után), ráadásul Magyarországon. Tehát először október 25-26. Varsó, €500-s verseny. Aztán október 28-november 2. Budapest, EPT. Majd november 1-2. országok közötti csapatverseny (Európa-bajnokságnak kiáltották ki, azt hiszem), Brighton, Anglia, ahol én leszek a magyar csapat kapitánya. Majd december 1-7. ugye BPO. A kettő között pedig lesz sok feladat, tartunk sok élő oktatást, és remélhetőleg lesz egy hatalmas szülinapi buli (TheFlop 2. szülinap) egy nagy freerollal együtt.

Valami egyébként nagyon sumák ebben a PokerStars EPT csomagban. Ugyanis a nevezést ők 6500 dollárra számolták, ami oké is. Az utazásra adtak 1000 dolcsit, ez elég is. Viszont ez azt jelenti, hogy a Sofitel Hoteles szállásra 6 éjszakára 2120 dollárt vontak le!!! Hát én megnéztem a Sofitel honlapját, éjszakánként 100 euróba kerül a szállás, tehát 600 euró, ráadásul gondolom, hogy a PokerStars vett vagy 150-200 szobát, nyilván nem ennyiért kapja, hanem olcsóbban. Tehát több mint dupla áron számítja fel a játékosoknak. Na most azért ez 100-200 játékos esetén nagyon durva ám!!! Nem tudom, hogy és miért tehetik ezt meg, és hogyhogy nem volt ebből még balhé. Ugyanis ezekért a csomagokért a játékosok fizettek. Nem a PokerStars vágta hozzánk azt a sok pénzt, hanem a nevezési díjakból jött össze ugye, vagyis más játékosok ezért fizettek! Több mint dupla árat... Na mindegy, én nem fogok balhézni, nekem visszaadták most a hotel árát, de a többinél is, eddig is nagyon magasnak találtam a hotelra levont összeget. Nem ígérem, hogy legközelebb nem verem ki a balhét, amikor mondjuk 3 éjszakára próbálnak 1000 dolcsi fölötti összegeket levonni, mert ez történt az eddigi csomagoknál. Tényleg azt nem értem, hogy miért hagyja ezt a többi játékos?

1 megjegyzés:

Amanoba írta...

Eltűnt innen a bejegyzésem? Hm...
Szóval Hajrá az élőkre! :-)

A szállodaköltségek már nekem is szögetütöttek a fejembe, de mivel nem voltam érintve még sosem, így nagyon nem foglalkoztam vele...