2008. október 13., hétfő

Flopó :(

Egy ideje nem jelentkeztem, és ennek oka volt. Elég bánatos vagyok és nem volt kedvem írogatni. Eltűnt ugyanis az én kicsi Flopó kutyám. Anyu véletlenül nyitva felejtette a kaput, és meglépett mind a három kutya, kettőt megtaláltak, de Flopót nem. Persze, ő volt a legédesebb, nyilván, hogy ő kellett valakinek. Telefonszám meg nem volt a nyakában, így még ha vissza akarnák adni, akkor sem tudják, hogy kinek. Mondjuk annyira édes kutyus, hogy nem csodálkoznék rajta, ha nem akarnák visszaadni. Csak azt remélem, hogy ahova került, ott vigyáznak rá, és jó dolga lesz. Nagyon hiányzik nekem. Ha meglesz, akkor kihozom magammal Kanadába. Eddig nem akartam ráncigálni, mert nem tudtuk, hogy mennyire fog tetszeni itt, és kihozni meg visszavinni elég nagy megterhelés lenne neki. De ha meglesz, tuti, hogy soha többet nem bízom másra.

Sajnos anyuék csak néhány nappal ezelőtt mondták el, múlt hét csütörtökön, mert abban reménykedtek, hogy megtalálják. Nem sikerült, ezért most én próbálok megmozgatni minden csatornát, kitettem fórumokra, szétküldtem iwiw-en, hátha valaki hallott róla, látta, vagy bármi. Végülis ahogy néztem közel fél Budapest fent van az iwiw-en, tehát nem lehetetlen, hogy elér ahhoz a híre, aki megtalálta.

Most itt mindjárt éjjel 3 óra lesz, úgyhogy elkezdem végighívni a csepeli és erzsébeti állatorvosokat, hátha bevitték valamelyikhez. Otthon reggel 9 van. Nagyon szeretném, ha meglenne :(

Ha valaki esetleg látta volna: 7 kiló körüli, kölyök feje van, barna-fekete színű, bal első mancsa és a mellkasa fehér. Felrakok róla ide egy képet. Aki tud, légyszi segítsen megtalálni!

4 megjegyzés:

Amanoba írta...

Nagyon sajnáltam, mikor este megtudtam a rossz hírt :-(( Nagyon az ember szívéhez tudnak nőni a kedvenceink... átérzem a bánatodat.

Ráadásul kicsit ugye hozzánk is kötődik, flopos pókeresekhez, így kétszeresen is szomorúság...

Drukkolok, hogy meglegyen!

Mike255 írta...

Remélem meglesz.

csill írta...

Illatos uti sintértelepet is hivd fel

oda is sok elkoborolt kutya kerül

remélem meg lesz

Csajbi írta...

Mi is "szurkolunk", hogy megtalálja vki, és visszaadja