2008. október 22., szerda

Sajnos igazam lett

Most, hogy van egy nagyon édes kis laptopom, már tudok ágyban blogot írni ;) Azt hiszem életemben ez az első új laptopom, eddig csak használtat vettem, vagy Elliott levetett gépét kaptam meg. Elegem volt abból, hogy málhásszamárnak érzem magam minden utazás alkalmával, úgyhogy ez most pont olyan, mint a nagy csibe, csak kicsibe. Úgy hívják, hogy Acer Aspinals One, fehér színű (mert a rózsaszín elfogyott :P ), van benne 160 GB hard drive, szóval nagyon szuper kis gépecske, és belefér a kézitáskámba, negyed akkora, mint egy rendes laptop. Mellesleg 90 ezer Ft-nak megfelelő összegbe került, ami alig több, mint egy beülő NL400-on :D.

Naszóval. Most kivételesen tényleg sajnálom, hogy igazam lett, ami a csapatversenyt és a szervezőbandát illeti. Méghozzá azért sajnálom, mert pont azok szívták meg - leginkább a floppos bajnok csapat - akik a lelküket kitették a versenyért. Ugye én már régen "ki vagyok tiltva" a csapatversenyről, ezért engem nem érhet az a megtiszteltetés, hogy megnyerjek tíz pókerzsetont. Viszont mindenki más mindig azzal jött nekem, hogy jóban kell lenni az ottani szervezőkkel, és hogy ez milyen fontos dolog. A mindenki közül csak mindenki szívta meg.

Egyrészt ugye mondták a csapatok, hogy hát mennyit számít ezeknek az embereknek ez a verseny, úgyhogy nem veszik fel a floppos pólót, mert nem szeretik a feszültséget, nehogy legközelebb ne indulhassanak. Most komolyan, az a szervezőbanda ér többet, aki így szembeköpi az összes versenyzőt, vagy egy fórumközösség? Tényleg nem szemrehányásként mondom, meg nem haragszom senkire ezért, csak lehet, hogy érdemes lenne elgondolkodni.

Aztán mondák más kártyás emberkék, hogy nem szabad összeveszni a szervezőkkel, és hajlottak mindenfele, csak hogy a kedvükben járjanak. Mit kaptak cserébe? Az illető úgy hátbatámadta őket, hogy arról kódultak. Úgyhogy most már ők is össze vannak veszve, nem mintha ez nekem örömet okozna, csak azt sajnálom, hogy ilyen szívások árán kellett itt is kiderüljön.

Az ugye nyilvánvaló, hogy a csapatversenynek voltak szponzorai. A pénzt valaki, valakik eltették, a csapatok meg nézhettek nagyokat. Azt nekem ne mondja senki, hogy a főszervező erről nem tudott, vagy nem vett ebben nagyon is tevékenyen részt. Magyarországon mindenki ellop mindent, miért lenne ő kivétel? Ráadásul azok után, amit az előző bekezdésben írtam, a gerinctelen hátbatámadás után efelől nyilván nem lehet kétségünk. De hát Magyarországon ezt meg lehet tenni.

Mondom még egyszer, én tényleg sajnálom, hogy így csapódott ez az egész le, mert ez egy nagy aljasság volt, hogy 400 csapatból 5 díjazott, és ott is emberek fejenként 10 db pókerzsetont nyernek. Az is igaz viszont, hogy nem hiszem, hogy ez ellen utólag bármit lehet tenni. A médiát a legkevésbé sem érdekli ez az egész sztori, eladhatatlan a történet, sehol nem fog megjelenni. Ez van, akik ott voltak, sajnos megszívták, maximum annyit tehetnek, hogy legközelebb nem mennek el. Ez egyébként azért nagyon szomorú, mert a csapatverseny élménye meg egy csodálatos dolog, összekovácsol, felemel, stb. Nem tudom, hány embert, csapatot tart vissza a díjazás hiánya legközelebb, szerintem nem sokat. Nem azért megy el az ember, ha elmegy. De ez majd kiderül.

Lesz ugye ez a nyolc ország közötti csapatverseny a London melletti Brightonban. Oda kimegy a magyar csapat saját pénzén, és maximum akkor jön ki 0-ban a kirándulás, ha megnyerjük, egyébként ráfizetéses. De nem azért megyünk, hanem a dicsőségért meg az élményért. Még fizetni is hajlandók vagyunk érte.

Na, de most akkor kicsit pókerről. 600 euró plusszal (amit kizárólag a kapott bónusznak köszönhetek) meg egy 500 eurós versenybelépővel a varsói versenyre eltávoztam a NextPokerről, és azt hiszem, soha többet vissza sem nézek. Van sok ember egyébként, akiknek bejön a terem, és szeretik is, én nem tartozom közéjük. Áttettem törzshelyemet az Everest Pokerre. Hát ezt a termet imádom :) Ide egyébként úgy tévedtem, hogy egyre több jó játékos kért tőlem linket az Everest Pokerre, és ugye ott köztudottan nincsen rakeback - bár van sok egyéb juttatás, ami rakeback-szerű, például a pontokat átváltják készpénzre - és mégis egyre másra mentek oda a jó regular játékosok.

Sosem játszottam itt komolyabban, csak néha pötyögtem régen, de hát ez egy aranybánya. 3 estéből 3 lett eddig plusszos, igaz nem nagy plusszok, de akkor is. A halállomány döbbenetes, és ami csodálatos bennük, hogy nem agresszorkodnak, csak callolnak a jó nagy xarokkal. Ha meg lejön a lapjuk, akkor nem szedik el a maximum értéket érte, hanem ilyen 1 nagy vakos nyitásokat tolnak :D Iszonyat viccesek. Viszont JQo J magas flopon all-inig kifizeti az overpárt. Meg K5 a K magas flopon bármennyit megad. Most éppen azon ügyködöm, hogy még egy szintet lépjek a VIP programban, holnap az meglesz. Az első szintre már feljutottam (0-ról indul az ember). Nem tudom, hogy a harmadik szintre még ebben a hónapban fel tudom-e magam tornázni, ha nem utazgatnék össze-vissza, akkor nem lenne gond, de így lehet, hogy nem fog most menni, azért megpróbálom. Meg sajnos nem lehet nagyon kicsire venni az asztalt, ezért max. 4 asztalon tudok játszani most, kéne venni még egy monitort másik 4 asztalhoz. Ha itt maradok tartósan, akkor az lesz. Mondjuk ez is jó, hogy a nagy LCD monitor 180 dolcsi, fél beülő :)))

Jó lenne elérni a legmagasabb alatti VIP szintet a következő hónapban, azzal már gyakorlatilag minden jár, ami a legmagasabbal, meghívások party-kra, prioritás az ügyfélszolgálaton, nagy freerollok, nagy bónuszok meg mindenféle egyéb javak. Totálisan beleszerettem a terembe :)

Egyébként ha a Microgamingen próbálkoznék, akkor az nem Eurolinx lenne mégsem. Van ugyanis a PokerTime-on egy nagyon jó 200 ezer dolcsis rake race (amit a Miki szúrt ki), ahol ahogy nézem ezer dolcsit minden különösebb megerőltetés nélkül össze lehetne szedni havonta. De most inkább maradok az Everest Pokernél, mert most nagyon-nagyon tetszik.

10 megjegyzés:

macsek írta...

Ehh Viki, azt hittem túl tudsz lépni magadon, de nem...
Mindenki tudja, hogy nem a szervezőkkel volt a baj, vagyis akire te kihegyezed a Siba Lacira.
Annyi mindent nem tudsz ezzel kapcsolatban, hogy az hihetetlen, de azért szidod azt az embert aki erről az egészről nem tehet.
Olvass fórumokat és rájössz, hogy ez rajtad kívül mindenkinek lejött, és mindenki a szponzorokra mérges és nem a szervezőkre.
Nem Laci szervezte ezt a versenyt, hanem felkérték a lebonyolításra, ennyi. Ugyhogy a postod egy hangyányit mellélőtt.

Mike255 írta...

Nekem pájó hívta fel a figyelmemet a PokerTime rake race-re. Már rég be is fizettem volna, csak valamit szarakodnak az accountommal és még belépni se tudok

Amanoba írta...

Bocs Macsek, hogy itt, de azért részben van igazság a sibalacis dologban szerintem is. Sajnos kizárt dolog, hogy semmiről nem tudott a díjazással kapcsolatban és biztosan szarul érezte magát emiatt, de akár még szólhatott volna mondjuk pl. Neked, akivel jóban van. Persze nem változtat a dolgokon semmit, csak ide tartozik, gondoltam megosztom.

Ami engem zavar az az, hogy mindeketten egymásra élezitek ki a dolgokat mindenben és csak belelovaljátok magatokat az ellenségeskedésbe. Sajnos tipikus női vonás :P
Vagyunk egypáran, akiknek ez felettébb probléma...:-(

Amanoba írta...

Persze mondhatjátok mindeketten, hogy törődjek a saját dolgommal, de éppen azt teszem most is :D
Vikivel nekem semmi bajom, sőt kimondottan kedvelem, Te pedig régóta igazi Barátom vagy tehát most nagyon tudom sajnálni és sajnáltatni magam miattatok...:-/

macsek írta...

Ok. Akkor erre majd inkább a saját naplómban válaszolnék.

fuchscs írta...

Ez a vádaskodás, amit leírtál, ez tényleg nem igaz, és ezt szerencsére tudja minden ember, aki ott volt a döntőben és aki részt vett ezen a versenyen.

Viktoria írta...

Álomvilágban éltek. Ez az ember, amikor megtudta egy induló új magazin nevét, akkor rögtön beregelte a domaint saját nevére. Ezt az embert véditek. Szervez-lebonyolít egy versenyt, és nem tudja, hogy mi a díjazás? Nehogy már! Nyilván ő sem ingyen bonyolította azt a versenyt, miért nem ajánlotta fel azt, hogy nullszaldósan megcsinálja, csak a helyet és a dealereket fizessék, és a többi menjen díjazásra, ha annyira szívén viselné a dolgot?

Viktoria írta...

Manó, én is nagyon csípem a Manó családot :))))

Igazából nekem Macsekkal nincs komoly bajom, azt sajnálom, hogy elment a fórumról teljesen, illetve néhány helyen látok negatív megjegyzéseket tőle rám, ami nem tetszik. Nekem igazán gondom kizárólag Ariusszal van, aki rágalmakat terjeszt, hangulatot gerjeszt és egyebek.

fuchscs írta...

1.Nem értem, hogyan kapcsolódik ide a domain reg.
2.Tudta vagy nem tudta, ezt én megitélni nem tudom, de igazán a díjazás nem a szervező/lebonyolító dolga.
3.Valószinüleg nem ingyen, de ha valakinek fizetnek egy munkáért, akkor elvégzi a saját munkáját és pont.Miért adná oda a fizetését?Ezt szerintem senki nem várná el tőle és senkitől sem.
4.A probléma még mindíg az,amit nem sokan értenek meg, valószinüleg ezért, mert nem voltak ott a "díjátadón",hogy egy ezidáig nívós versenyt a szponzorok "teljesítménye" teljesen tönkretett.
5.Macsek meg csak olyan megjegyzéseket ír le max, amit szóban is felvállalna, és én nem olvastam olyat,ami Rád nézve negatív lenne, talán csak annyit nem tud megemészteni, hogy aki a barátjának hitt, az nem volt egyenes vele.Szerintem.

Viktoria írta...

A domain reg úgy kapcsolódik ide, hogy ez az ember másokat mással is hátbadöfött, nem ez volt az egyetlen húzása. Lehet, hogy sikerül egyesekkel elhitetnie, hogy ebben most nem volt benne, ezt azonban én meglehetősen lehetetlennek találom, és ismerve a többi tettét, a csapatverseny egészen remekül illik a képbe.