2008. október 21., kedd

Connie

Pár napja láttam ezt a videót, és azóta esténként a kislányt nézem az iPodomon, teljesen döbbenetes. Ez volt a videó, amit először láttam, ez egy Megasztár szerű műsor Angliában, és az eleje arról szól, hogy milyen szörnyű nap volt, a gonosz zsűritag elmondja, hogy nem volt ma értékelhető teljesítmény, majd jön a kislány. Aki nem tud angolul, annak is érdemes megnézni, mert az éneket akkor is tudja értékelni. Ez volt az első alkalom, hogy eltörölték a minimum korhatárt a versenyben.



A verseny döntőjében elénekelte a teljes dalt:



Azóta megjelent az első lemeze, "Over the rainbow" címmel. Sajnos a versenyt nem ő nyerte egyébként, hanem egy operaénekes srác.

Aztán itt már hét éves Connie, onnan látszik, hogy kinőttek a fogai :)



Ami nagyon megragadott benne, és ami nagyon más volt, mint a sok szülő által erőltetett csodagyereknél, hogy itt a kislány akarta nagyon, élvezi az éneklést, élvezi az utazást, élvezi a szereplést, és a szülei nagyon normálisak. A verseny előtt pl. a kislány sosem volt énektanárnál, tehát nem a szülők erőltették a dolgot. Sőt, anyukája azt nyilatkozta arra a kérdésre, hogy nem félti-e lányát a zeneipartól, hogy megmondta neki, hogy ha bármikor nincs kedve, elege van, nem akarja már csinálni, csak szóljon, és akkor várnak, amíg idősebb nem lesz. De amíg élvezi, addig hadd csinálja.

4 megjegyzés:

Mike255 írta...

Én kb 1 éve vagy régebben láttam először. Elég sok Britain's Got Talent egy America's Got Talent-et néztem. Speciel én azt nem szerettem Connie-ban, hogy folyton ugyanazt énekelte és nem hiszem, hogy az ének tudása miatt juttatta volna a döntőbe a szavazók nagy része sokkal inkább az hogy "jaj de aranyos kislány". Nem szeretem Eszenyi Enikőt, de mondott valami az eheti Megasztárban ami szerintem ide is illik: Az, hogy gyerek nem erény csak egy állapot. Simán el tudom képzelni, hogy ha idejönne mondjuk 10 év múlva, akkor lehet még az elődöntőig se jutna. Félre ne érts szerintem is aranyos, de nem szeretem mikor az ilyen tehetségkutatókba ilyen kis gyerekeket nyomnak be.

PeT írta...

Hasonlóan gondolom én is, kíváncsi lennék (leszek) rá 10-15 év múlva is. Drukkolok neki, mert nagy tehetség a kislány, eredeti hanggal.

Amúgy érdemes megnézni az "operaénekes" (aki amúgy asszem mobiltelefon kereskedő) videóit, Paul Potts-nak hívják. Le a kalappal előtte! Rajta is az alázat és öröm látszik, mikor énekel. Ilyen emberekre fel lehet nézni. ;)

Gizdalord írta...

Nekem egyetlen egy bajom van az egésszel. Hogy ide jutott, hogy idáig fajult. Megnéztem az elsőt és akkor kb nekem is ugyan az az érzésem volt mint a zsűri csajnak. Aztán az jutott eszembe, hogy úr isten mit fognak vele csinálni. I mean ott van az őszinteség és az ártatlanság, amitől az ember olyan jól érzi magát, hogy még könnyezik is. És aztán amikor sok fasz körül fogja venni, show-t építenek köré, megmondják neki, hogyan énekeljen, milyen ruhát vegyen fel gyk sztárolják akkor ez mind elveszik, és erről a kislány semmit sem tehet. Ilyen ez a világ, ezért nehéz.

Viktoria írta...

Mondjuk az America's Got Talentben is nagyon jó volt az a 11 éves kislány, aki megnyerte, na neki döbbenetes hangja van, tényleg, csak vele az a bajom, hogy nem 11 évesnek néz ki - hallatszik.

Connie-ban pont azt imádom, hogy nem akar felnőttnek kinézni, elénekli az "Over the rainbow"-t, ami tényleg az ultimate gyerekdal, ennél gyerekdalabb nincsen, és mindezt angyali ártatlan hangon. Sosem képezték, ő csinálja, ő akarta.

Attól én is félek, hogy elrontják, ebben a szülők lehetnek max. okosak, hogy valahogy jó irányba terelik ezt az egészet. Én sem szeretem, ha kisgyerekeket szülők erőltetnek és szerepeltetnek, de ha a gyerek akarja, akkor szerintem nincs vele baj. És a kislány nem sztár akart lenni, csak énekelni akart.

Paul Potts elég döbbenetes. A legviccesebb, hogy amikor kimondták, hogy ő nyert, úgy állt ott, hogy nem hitte el, nem is számított rá, ő csak odament, hogy énekeljen, de eszébe sem jutott, hogy nyerhet. Ez nagyon tetszett benne. Meg persze, ahogy énekel, az lenyűgöző.

Volt aztán a másik kislány a döntőben, a színésznő-palánta. Én benne sokkal inkább látom azt, amitől egy gyereket lehet félteni. Ő már jár táncórára, énekórára, stb. és még csak 11 éves. Tény, hogy iszonyú tehetséges, nagyon jól ad elő, de ez már egy betanult dolog, míg Connie-é nem az. Remélem, nem rontják el.