2008. október 13., hétfő

Flopó :)

Pont azon a napon, amikor úgy döntöttem, hogy öt nap után leírom, miért hallgatok, meglett végül Flopó :))))))))

Az Illatos úton persze néztük, de ahogy sejtettem, valaki befogadta, mert annyira édes kutyus. Szegény hölgy alig akarta visszaadni, és sírt, mikor apuék elhozták az én kis Flopómat. Szerencsére nagyon jó helyen volt ám, a hölgynek volt egy másik kis kutyája is, és nagyon szépen gondoskodott Flopóról, akit egyébként Öcsinek nevezett el :))))

Nagy a boldogság a családban. Egyébként az egyik állatorvos segítségével lett meg, de még azt sem tudom, melyikük volt az. Amit én nem tudtam, hogy nekem nem mondhatja azt a telefonban, hogy látta a kutyát, hanem titoktartás kötelezi. Viszont felhívták a megtalálót, akinek szintén nem kötelessége engem felhívni. Viszont megtette, és megvan az én Flopóm :)

5 megjegyzés:

Mike255 írta...

Juhééééééééééé. Örülök nagyon, hogy meglett.

csill írta...

:) éljen

Andrei írta...

Örülök, hogy meglett. Akkor most utazik Kanadába a kis aranyos? :)

Viktoria írta...

Igen, kap chipet és jön Kanadába :))))

Amanoba írta...

Juhúúú!!!
Ez szuper :-))
Akkor van boldogság gondolom :-))))

(Friss képet nem akarsz róla felrakni ide? :D )