2008. október 7., kedd

Háromból három

Tegnap sikerült 3 versenyből 3-t "behúzni", illetve ebből 2 tiszta sor, hiszen satellite volt, a 3. egy 55 dolcsis verseny, ahol 1017-ből 30. lettem, ami lófütyit sem ér :( Kaptam vagy 150 dolcsit azt kész. Csak az FT ér valamit ezeken a versenyeken, és próbáltam is játszani a "nagy stack" játékot, amikor volt zsetonom, de sajnos teljes lapsivatag volt órákon keresztül, és onnantól, amikor elkezdik visszatologatni ugye az all-int nem fogom tudni kiemelni a törnön...

Egyszer volt egy AA-m még középső szakaszban, olyan 200-300 főnél, azzal dupláztam is, és ennyi. Egy QQ-t kellett dobnom egy ászos flopon, másom nem volt. Viszont behúztam két satot összesen közel 1200 dolcsi értékben, úgyhogy most satozgathatok a budapesti EPT-re bőven.

Jaj, elmesélek egy nagyon jó sztorit. Szerintem ilyen a normális játékos, de mondjuk egyébként is nagyon birom Luigit - jaj, majd erről jut eszembe még valami. Tehát előbb a sztori.

Véletlenül ráregeltem Luigira egy Step3-n. Egy hely volt, gyorsan akartam regelni és nem láttam őt, csak mikor elkezdtük már. Pechemre ő ült vakon, amikor én osztón. Nem emeltem rá egyszer sem, mert én ilyen vagyok, de Luigi meg elég jó játékos ahhoz, hogy ezt észrevette. (Nyilván kb. mindenki másra emeltem.) Négyen voltunk, amikor kérdezte, hogy én vagyok-e. Mondom igen, bocsi, hogy rád regeltem, mondta semmi gond. Namármost azért kérdezte, mert látta, hogy nincsen ráemelve, de a helyzet kezdett keményedni, és már mindketten legalább egy Step3-t visszanyertünk, viszont elég egyértelmű volt, hogy mindketten nem megyünk tovább. Volt egy nagy zsetonos, egy kis zsetonos és mi kb. egyformával középen. Innentől tehát harc van. Azért szólított meg tehát, hogy közölje ezt, amit meg is tett, beírta a csetbe, hogy "akkor hajrá, én is kegyetlen leszek", ami ugye egyértelműen azt jelenti, sorry, tolni kell. Ez számomra teljesen rendben is van, innentől én sem kíméltem, mondjuk szegényen nem volt mit nem kímélni, mert a következő partiban kiesett, de a lényeg nem ez, hanem a viselkedés. Le a kalappal. Látta, hogy softplayezem, viszont ő nem akart és nem is tudott volna már softplayezni (lassan már én sem), ezért szólt, hogy akkor ássuk ki a csatabárdot.

Happy enddel nem tudok szolgálni, mert én meg a 3. helyen estem ki, és 2 ment tovább :) (Sajna egy KTo-val hosszas gondolkodás után elfogadtam az ss all-injét, aki AA-t mutatott, és innentől én lettem az ss.) Viszont Luigit még jobban birom ezek után :D.

Ja, Luigi. Azt írja a blogjában, hogy át akar állni a készpénzes játékra, mert az sokkal jövedelmezőbb. Ez mondjuk igaz, hacsak nem nyer az ember valami nagy versenyt. De mire én 270 ezret össze kp játékozok, addigra megőszülök, míg egy versenyen ő behúzza 3 nap alatt (ha behúzza). Szóval szerintem ez egy kétélű dolog. Az biztos, hogy a kp játék sokkal stabilabb és folyamatos bevétel. Viszont ha az ember satellite-eken jut ki a nagy versenyekre, azzal szerintem jövedelmezővé lehet tenni őket, mert 100 meg 500 dollár befektetéssel ha az ember csak ITM kerül, akkor is 2000% mondjuk a megtérülés, ha pedig kijön a lépés és odaér a végére, akkor csillagászati. Tehát amennyire én látom, az élő versenyek nyereségessége a satellite-ekkel nagyon szépen biztosítható. Azzal valóban egyetértek, hogy ha valaki direktbe befizet ezekre a versenyekre, meg a versenyekre általában, akkor sokkal nehezebb az élete, mint a készpénzes játékosé. Általában egy profi 200%-ot vár ezektől a nagy versenyektől, vagyis hogy átlagosan a 10,000 dolcsiért mondjuk 20,000-t nyer. Viszont az ingadozások hatalmasak, és ha meg már ilyen téten játszik, akkor kp játékban minden nap nyerhetne ennyit.

Fura egyébként, mert régebben abszolút nem érdekeltek a versenyek, nem is foglalkoztam velük. A tavalyi BPO volt az első "komoly" élő versenyem, ahol ugye a legjobb női versenyzőként 24. lettem. Azt viszont annyira élveztem, hogy nem akarok lemondani ezekről. Nagyon jó buli :) Ez az, amikor a póker igazán élvezetessé válik, az ilyen nagy versenyeken.

2 megjegyzés:

Gizdalord írta...

Phú próbálok pozitívval kezdeni, hogy ne tűnjek tirpáknak.

Live tournak nekem is a BPO volt a legnagyobb, de érdekes módon engem nem érintett meg annyira mint téged asszem. Sokkal jobban lázba hoz mostanába, ha sikerül így vagy úgy 100k ra felmenni kp-n és deep stack relatíve nagy pénzes kp-t tolni. Valahogy tök más.

Azzal viszont sajnos totálisan nem értek egyet, hogy nem veszed fel a kesztyűt ellene mert magyar, csak már mikor muszáj. Ez szimplán sztem a többiekkel szemben etikátlan, szabályokat nézve csalás, és amúgy is, nem egy nagy nemzeti cél elérése ami a szemetek előtt lebegett, hogy a magyaroknak tudnánk valamit hozni (gondolok itt egy wsop karkötőre ahol talán ez a fajta dolog le okézható) hanem egy szimpla step 3-ról. Nem beszélve arró, hogy saját pénz taktikai hátrány meg minden.
Azt se mondom, hogy megvetendő amit csinálsz, mert nagyon kedves dolog, de igazából nem várható ez el, és ha valaki nem csinálja ezt, vagy nem viszonozza azt abból kifolyólag, nem érheti semmi féle etikai, vagy emberi bírálat, megvetés
Sorry hogy így gondolom.

Viktoria írta...

Nem várom el, de attól még én ilyen vagyok és kész. Tudod, hogy ilyen vagyok, tapasztaltad, FT-n is ilyen vagyok, így lettem építve :) Különben meg nem csak arról van szó, hogy valaki magyar, inkább arról, hogy ismerős, haver.

Azt mondjuk elvárom, hogy ne szivassanak direkt. De az meg szerintem becsülendő, ha valaki szól, hogy hajrá, toljuk.