2008. szeptember 30., kedd

Állatságok :)

Na, ma bemutatót tartunk Kanada állataiból :) Mondtam már, hogy át kéne nevezni a blogomat? ;) Lesz utána pókerről is szó, ígérem, mert minden happy.

Na tehát, a kertünk tele van mókusokkal meg mosómacikkal. A mókusok, ellentétben az angliai mókusokkal, itt feketék. Ámde tudtátok, hogy a fekete mókusok szürkemókusok? :) Az angliai szürke mókusok is szürkemókusok, hihi :).

Naszóval, a mókusoknak van 40 fajuk. Közülük a legelterjedtebb a szürkemókus. A vicces az, hogy a szürkemókus nem mindig szürke :) Angliában speciel szürke. Emlékszem, hogy reggel, amikor mentem dolgozni, egy régi, már nem használatos temetőn kellett keresztül mennem - amelyben ma már srácok fociznak a sírok között, és parknak használják leginkább. Reggelente azzal szórakoztam, hogy számoltam a mókusokat. Ha sok mókust láttam, akkor biztos jó napom lesz :).

Ő tehát a szürke színű szürkemókus, Angliában nagyon elterjedt.

Itt, Kanadában a szürkemókusok feketék :) Nagyon cukik és nagyon szépek. Szerintem cukibbak, mint a szürkék. És itt elég pofátlanok is, fel-le járkálnak az ember kertjében, meg mindenhol :)

Ő a fekete szürkemókus.

Léteznek egyékbént még a vörösmókusok is. Ezek tényleg vörösek. Úgy is hívják az egyik fajt, hogy kanadai vörösmókus, de már alig van belőlük, mert a szürkemókusok (akik feketék) kiírtották őket :( Elliott ma látott egyet. Ezek sokkal kisebbek, mint a szürkemókusok, és szerintem ők a legszebbek. Meg nagyon cukik :)

Ő pedig (lenne) a kanadai vörösmókus, de már alig van belőlük.

Aztán itt van a mosómaci-probléma :) Én nagyon csípem őket, de állítólag elég méregzsák egy fajta. Ők is itt járnak-kelnek, de nem szabad közel menni hozzájuk állítólag, mert megtámadnak. Pedig olyan édesen festenek, jól bele lehetne túrni a bundájukba :))). Vasárnap láttam először igazán testközelből egyet, ahol a lovasíjászat van, ott a pajtába bepofátlankodott, és a lámpánál jól megcsodáltam, meg kicsit közel is mentem, de azért biztonságos távolságba. A helyiek nem csípik őket, úgy beszélnek szegényekről, mint valami patkány féléről, mert mindig széttúrják éjjel a szemetest, és ezzel sok bosszúságot okoznak.

Ő egy mosómaci, ugye milyen klasszul bele lehetne túrni? :)

Készültek fotók a lovasíjászatról, megpróbálom megmutatni őket :)

Ő az én csodapacim, Szélkirály. Ugye, milyen szép?

Nagyon komoly koncentrálás zajlik.

Kicsit homályos, de szerintem ha nem lenne az, akkor ez lenne a legjobb :)

Hát, így telnek a lovasíjász edzések. Már simán eltalálom a három oszlopot, lassan elkezdhetünk céltábláról is beszélgetni :).

Ja, ami a pókert illeti, ma jó napom volt, 1600 dolcsi plusz, bár itt is volt egy csúnya full beülős buktám NL400-on, ahol flopoltam a drillt 55-tel és AA jött velem szépen, river A :(((. Egyet én csesztem el, ott QQ-val fizettem ki egy KK-t, de érdekes, úgy dobáltam ma a JJ-ket, AK-kat és QQ-kat pre-flop, mint a sicc, így is volt egy KK vs. shortstack AA, de jött a K :). AA-t is dobtam, mint a kisangyal, asszem törnön, pedig kv-nv csata volt. Mindegy, lehet, hogy lassan megtanulom ezeket nem beszívni.

A hónapom még így is -1300-ban van, de ahhoz képest, hogy -4500 körül volt, egész szépen visszahoztam :) Már a NextPokeren is 5300-am van a befizetett 6k-ból, úgyhogy egész szépen be tudok ülni sok asztalhoz. Hát, itt is jártam már 2k magasságában, ahhoz képest jövöget vissza. El ne kiabáljam...

Nincsenek megjegyzések: