2009. január 27., kedd

Továbbpötyögés

Unibeten elég gyorsan visszajött az a pár száz ajró, úgyhogy már olyan 350 dolcsi pluszban járok. A mezőny továbbra is döbbenetes :). Olyannyira, hogy bemerészkedtem 6 fős asztalokhoz, pedig hát aztán én és az sh... ég és föld. Direkt jó kis tétre ültem, NL40 ajró, elég az elbukni :D. Aztán a három asztaltól felálltam 130-130 és 100 ajróval. Lehet, hogy majd benézek kicsit feljebb, ha NL100-ig eljutok biztonsággal, az már jó.

Pötyörésztem kicsit Betssonon, meg kicsit Everesten, érdekes, még Betssonon nyertem a legtöbbet, 250 dolcsit, így a hónap 7k-nál tart, és ez már nem is hiszem, hogy sokat változik, mert holnap elutazom, és csak 2-án jövök vissza. Még ma kicsit tolom szerintem főleg Unibeten és esetleg Everesten.

Igazából semmi izgalom nem történik azon kívül, hogy Unibeten elindult a TheFlop rake race, amelynek győztese kap egy Unibet Open belépőt! A 2-5. helyezettek pedig satellite jegyet kapnak. Mivel én nem számítok a versenybe, ezért én majd máshogy szerzek magamnak belépőt :)

Most zajlik egyébként a Betssonon a döntő, ahol egy Flopos nyer egy portugáliai utazást az Estoril Live versenyre, aminek nagyon örülök, mert már régóta szeretnénk a játékosainkat ilyen nagyobb versenyekre küldeni.

3 megjegyzés:

C. Brown írta...

Megkérdezhetem, hogy miért - a saját szintednél - alacsonyabb téten játszol?

Mike255 írta...

Szerintem azért, mert Viki full asztalon szokott játszani és nem short handeden. Így SH-n, még nem beszélhetünk olyanról, hogy az ő szintje. Mivel nincs SH tapasztalata, ezért nyílván kezdetben kisebb tétre ül be.

Viktoria írta...

Igen, pontosan így van. Az SH sokkal nagyobb ingadozásokkal is jár egyébként, de egyszerűen arról van szó, hogy SH-n nincs még szintem, mert soha nem játszottam, és újra kell tanulnom az egészet elölről, mert a játék teljesen más egy 6 fős asztalnál, mintha 10 fősön ülnék.