2009. január 1., csütörtök

Kiegészités még tavalyhoz

Bocsi, ezen a gépen nincsen hosszú i :)

Naszóval, azt akartam még hozzátenni, hogy megtanultam a 2-7 tripla cserélős alapjait, és megnyertem rögtön az első versenyt, amin elindultam :) Mint Jennifer Harman a WSOP-n :))) Egyébként a Super System 2-ben olvastam el, elég jól leirja a lényeget :)

Aztán még ezt akartam mutatni az online versenyeket illetően:
itt van a PokerStars statom 2008-ra. (át kell állitani, hogy az egész évet mutassa)

85% ROI, nem rossz :) Összesen 183 versenyt játszottam a PokerStarson, ami tényleg nem sok. Azt szeretem csinálni, hogy ha valami selejtezőt játszom élőre, akkor elinditok még néhány másikat, meg vasárnaponként szeretek néha versenyeket tolni. Mondjuk a nyeremények összege is meg a nevezések összege is csalóka, mert a nyereményekből ugye sok az, amit élő versenyekre nyertem csomagban, viszont a nevezéseknél a nagyobb nevezési dijakat satellite-eken nyertem egy-egy ritka kivétellel. A másik, ami nincs benne, az ugye a két Uruguay LAPT csomag, mert azokat stepeken nyertem. Aztán sok w$-ból neveztem step3-ra, mióta megváltoztatták a step rendszert, és azok adtak $215-ös jegyet a nagy versenyekre, tehát azok sem kerültek annyiba, mint amennyinek tűnik.

Mindezt összehasonlitva azzal, hogy 2007-ben $3-$11-es versenyeket játszottam -43%-os ROI-val, még jobban hangzik a dolog :)

Na, csak ennyit akartam pluszban, majd a tervekről holnap.

Nincsenek megjegyzések: