2009. január 14., szerda

Elemzés, kutakodás

Csak fél órát játszottam Everesten tegnap - kis plusszal - , mert tilosban parkoltam és elvitték az autót :) Aztán ezzel elment az idő, mire visszaszereztem, arról nem is beszélve, hogy egy vagyonba került. 80 dolcsit felszámoltak azért, mert ki kellett ássák a hóból ahhoz, hogy elvigyék :D. (nem is vicces...) De nem láttam, hogy tilos ott parkolni :( Olyan hülyén vannak itt a táblák...

Nade nem is erről akartam írni. Hanem hogy visszaolvastam a blogomban, és azt láttam legnagyobb megdöbbenésemre, hogy már 2007 nyarán is NL200-on játszottam, és ha jól láttam már NL400-ra is beülögettem. Tehát másfél év alatt nem sokat fejlődtem, pedig addig üstökösként mentem előre. Mondjuk nem igaz, hogy semmit, de nem sokat. Azért most már a NL400 a kisujjamban van, NL600 lenne az ideális, de olyan nincs sehol, csak NL1000, azt meg még csak próbálgatom. Egyébként ez a hatalmas nagy baj, hogy nincs NL400 és NL1000 között semmi. Ezért ennyire nehéz ezt a lépcsőt megugrani. Tehát másfél év alatt megugrottam a NL200 és NL400 közöttit, ennyi. Mondjuk ennél azért kicsit több, mert mondom, NL400-on már magabiztos vagyok nagyon, viszont a NL1000 az még nagy kihívás.

Nem mondom, hogy elégedetlen vagyok, de meglepő volt a felfedezés, hogy ennyire kicsi az előrelépés másfél év alatt. Azért ha idén beveszem a NL1000-t, akkor nem leszek elégedetlen, ígérem.

Tehát letöltöttem PokerTracker3-t. Elemezgetni akartam főleg azt, hogy mitől szívok Ongame-en, hát sok elemezni való nem volt rajta :)))) Szerencsére napnál világosabban látszott egyetlen ránézésre. A két vakon szívok döbbenetesen nagy összegeket. Főleg a nagy vakon. Egyébként az természetes, hogy a nagy vak minuszos, mindenkinek minuszos, de nem ennyire. Kb. minden nagy kasszát onnan bukok be, teljes beülőket. Mi a megoldás? Szerintem az, hogy simán eldobom, ha hátulról rám emelnek. Nem kell legénykedni, nem éri meg. Tehát most megnézem szerintem újra Betssont egy pár nap múlva (csak hogy meglegyen a heti 200 pont a heti versenyre) és eszerint fogok játszani. Hátha akkor nem bukom be a dolgot :)

Everest statjaimat öröm volt nézni. Minden poziból plusszos a nagy vak kivételével. A kis vak is plusszos!!!!! :))))))) Hiába, imáááááááááádom az Everestet :)

Olvasok egy könyvet az amerikai dollármilliomosokról. Ez egy tudományos kutatás, interjúk tömkelege, 20 évig dolgoztak rajta. Elég döbbenetes és nagyon sokmindent most kezdek megérteni, amit eddig nem értettem vagyongyarapításról, spórolásról. Igazából abban erősített meg, hogy jól csinálom, amit csinálok, ebből a szempontból én élem jól az életem, és nem azok, akik az ellenkező irányba akartak/akarnak terelni.

A történet egyébként arról szól, hogy az amerikai milliomosok (ez ugye azt jelenti, hogy legalább 1 millió dollár, vagyis 210 millió Ft vagyon) úgy lesznek milliomosok, hogy jóval azalatt az életszínvonal alatt élnek, amit megengedhetnének maguknak. Én mindig is ilyen voltam, és maradok is, Elliott is ilyen, Elliott családja is ilyen (azt hiszem, a szülei milliomosok). Ami döbbenetes, hogy általában nem az a milliomos, aki annak látszik errefele. Nem feltétlenül az, aki a drága környéken drága házban lakik és drága autóval jár. Sőt, általában nem azok a milliomosok, hanem akikről az ember nem is gondolná.

Legalábbis a kis milliomosokra, akik nem örökölték a vagyont, hanem ők építették, mindenképpen ez a jellemző. A multimilliárdosok nyilván más tészta. Na mindegy, a lényeg tényleg csak annyi, hogy nagyon sokmindent megértettem, amit eddig nem, és rájöttem, hogy minden a legjobb úton halad ;)

Nincsenek megjegyzések: