2009. január 10., szombat

Ez most jót tett a lelkemnek

Visszatértem az Everestre. Nagyon éreztem, hogy már kell egy kis pozitív élmény, és az Everest kb. az a hely, ahol nem lehet bukni. Jó, persze, előfordul, de imádom, hogy passzív fishek vannak, nem agresszívak :) Kifizetnek mindent, de a saját jó lapjukat nem fizettetik ki. Ezzel le is dolgoztam a havi minuszt 100 dolcsi alá egy nap alatt :) Egész jó...

Most nem nagyon tudom, hogy legyen. A Betssonon még kéne 3600 pont a bónuszhoz, és az azért mégiscsak ezer dolcsi, nem akarom azt hagyni. Bár az is igaz, ahogy nekem az Ongame-en menni szokott, sokkal többet képes vagyok ezalatt bukni. Lehet, hogy azt kéne, hogy csak NL200-azni ott, biztonságra törekedve, aztán úgy kiszedni a bónuszt.

Egyelőre maradok az Everesten, és amíg ilyen jól megy itt, addig kicsit pihet a Betsson. Aztán úgyis van olyan, hogy nem megy a játék, és akkor át lehet majd megint menni, de a következő napokban tolom inkább az Everesten, mert itt megy és mindig is ment.

Chile bizti, hogy nem lesz, igaz, hogy összesen csak 100 dolcsit áldoztam a produkcióra, ma még megpróbáltam egyszer, de nem jött össze. Úgyhogy inkább hagyom, ráadásul olyan messze van, mint Uruguay, az meg nagyon baromi messze van, sőt, Chile még annál is messzebb. Majd vigasztalódok Portugáliában, az estorili Betsson versenyen :) Majd azt megnyerem, azt kész :D

A következő napokban az Everesten megpróbálok valami jó kis pluszt összeszedni erre a hónapra. Nagyon jó lenne, ha idén nem lenne minuszos hónapom, ez is egy cél. És jó lenne, ha több olyan nagyon jó hónapom lenne, mint tavaly év közepén az a pár.

Ja, egyébként mindenféle ticketeket még pluszban hozzánk vág a Betsson, meg még jön egy ún. value back, amit nem szabad máshogy nevezni, mert nem más, pusztán az, amit a neve is mond :))))) Ez mindenkinek jár, aki egy bizonyos pontot elér. A havi ticket például egy 10,000$ összdíjazású versenyre szól, amelyen mostanában 3 Estoril csomagot adnak. És olyan 100 körüli induló van. Nem rossz ingyen :)

Nincsenek megjegyzések: