2009. január 24., szombat

Pötyögés

Amióta Elliott hazajött, azóta nincs komolyabb játék esténként, mert állandóan el vagyok rángatva a számítógép elől, amit persze nem bánok :) De hogy lesz így 10k? :)))) Kit érdekel? :D

Naszóval, röpködnek itt a -26-ok. Egészen a múlt hét előttig nagyon tetszett Kanada, akkor kezdtek el a -22-ők, -26-ok röpködni, már meg -30-at mondanak. Kezdek elbizonytalanodni, hogy ezt szeretném-e hosszútávon... Ok, nyáron jó itt, de hogy télen semmi kedvem idefagyni, az is bizti. Elliottal megdumáltuk, jövő télem meglépünk a leghidegebb időszakra valami melegebb helyre 2-3 hónapra. Aztán meglátjuk.

Ami a pókert illeti, körülnéztem az Unibeten, és ahogy már régóta sejtettem, a Microgaming ég és föld ahhoz képest, amilyen régen volt. Már sokat nézegettem a statisztikákat, flopnézés, átlagkasszák, és láttam, hogy tele van fincsi halacskákkal. Most erről meg is győződtem, úgyhogy lehet, hogy letáborozok itt kicsit, és ez lesz a termem az Everest mellett. Egyetlen egy gond van csak az Unibettel, mégpedig, hogy nincs elég tíz fős asztal. De hát maximum majd teszek mellé Everestet, vagy majd játszom több téten. Jó lesz ez :) Indulásnak kapásból elbuktam 400 eurót, de a partik meggyőztek arról, hogy érdemes itt tolni.

Mesélek partit is, mindenki szereti a bad beat sztorikat, ugye? :))) De nem akasztottak ki, mert látom bennük a hatalmas értéket. Egyiket AA-val sikerült bebuknom egy 883 szivárvány flopon AJ ellen :DDD. Hogy a flopban mit látott, az jó kérdés... Mert ugye én nem szórakozok, tolom neki, ami a csövön kifér, ez meg jön velem. NL200-on voltunk, 30 eurója maradt a riverre, amikor is beesett a kiskapus flösse, hát, ez van. Másik partit KQ9 szivárvány flopon KQ-val sikerült bebuknom K7 ellen... ez olcsóbb volt sokkal, mert a törnön érkező T lelassított, és nem toltam már neki, majd a riveren a blokkoló nyitást csak megadta a mókus és nem emelt vissza a K magas kiskapus flössével :D Normális? :)))))) Szeretem az ilyen játékosokat :) Szóval ez nagyon-nagyon ígéretesnek tűnik.

Betssonon is toltam még egy kicsit, mert nem volt máshol asztal. Nyertem 400 dolcsit, meg is lepett, és ami nagyon fura volt, hogy nem volt bennem az a görcs, ami az Ongame-en a hatalmas ingások miatt eddig bennem volt. Simán toltam NL400-as asztalokon, 9-en, minden aggodalom nélkül, és nem is követtem el ostoba hibákat. Nem nagyon volt komoly partim, csak egy-két órára néztem be, inkább kicsikből csipegettem össze ezt. Az tuti, hogy ha Ongame-en akarok játszani, az a Betsson lesz. Kéne még esetleg egy jó kis iPokeres termet találni magamnak, lehet, hogy visszanézek hosszú idő után a Cardozára. Ott mindig van asztal és szeretem azt a termet.

Nincsenek megjegyzések: