2009. január 6., kedd

Jól bekezdtem...

Így az év elején... röpke 1500 dolcsi bukóban vagyok a Betssonon idén, amiből kicsi visszajön majd a bónusszal, de még mindig szinte biztos, hogy minuszosan fogom zárni Betssont :( Sajnos mire éppen visszakúsztam volna nullába, beszedtem egy -1600-as napot, úgyhogy most kezdhetem elölről a minusz visszadolgozását. Pedig már kezdtem úgy érezni, hogy húde megy... Közben felmentem NL400-ra itt, úgyhogy "csak" 4 beülő volt az, de akkor is durva. Még pár nap és kijön a bónusz, aztán megyek vissza Everestre.

Közben pár napja 18. lettem egy 2600-as mezőnyből PokerStarson a 10 dolcsis rebuyoson, nyilván lófütyit fizetett, pedig az első asszem 14 ezer dolcsit kapott :( Meg 2. lettem a kis kedvenc 2-7 tripla cserélősön, amit már nagyon régen nem játszottam, de most megint jól indult a dolog :) De ott ugye csak 30 nevező van, abból azért könnyebb 2-nak lenni.

Sajna egyik satellite sem sikerült, úgyhogy Chile és Portugália még várat magára. Hát, nem indul jól az év...

Nincsenek megjegyzések: