2009. január 9., péntek

Új év, új remények...

És új elhatározások. Elhatároztam pl. , hogy rendesen fogom írni a pókeres kiadásokat és bevételeket, mert a tavalyi évről kb. a fele nincs meg, mert lusta dög voltam és nem írtam, ami nagyon nem jó, mert nem tudom az adatokat. Tehát most elhatároztam, hogy írok mindent. Azt is, amit egyáltalán nem írtam eddig, a versenyeket. Most tudom tehát, hogy dolgozom lefele a minuszt, de még van 1100 belőle, leginkább azért, mert az elmúlt napokban nem játszottam. Gyakorlatilag csak a Betsson pre-satellite-et játszottam, illetve hogy ne unatkozzak, mellétettem még a 2-7 tripla cserélős versenyt és egy $55-ös freezoutot. Ez utóbbin most 129. lettem 1900 emberből, sokat érek vele... mindegy :) Nem is tudom, miért játszom online versenyeket... Illetve tudom, gyakorolni az élő versenyekre :)

Szóval nem cash game-eztem, viszont van ugye két $320-as jegyem Estorilra, sikerült az egyik pre-sat tegnap, a main 3 hely fizetett, sikerült 4. helyen kiesnem.

A kutyaiskola nagy csalódás volt, a részletek majd Flopó blogjában :)

Nincsenek megjegyzések: