2009. január 13., kedd

Ha ez így megy, akkor jó lesz :)))

Megint jó napom volt az Everesten, két órát játszottam, és a hónap át is lendült 700 dolcsi pluszba. Csak így tovább... Az Everesten nem volt negatív napom még idén, és remélem, egy jó darabig nem is lesz :)

Próbálkoztam videót felvenni, hogy legyenek végre oktatóvideók is a TheFlopon. Letöltöttem ezt a progit, pont a mai jó kis sessiont felvehettem volna, ez volt a terv, de installáltam és nem indult el. 4x próbáltam eredménytelenül, úgyhogy most feladtam. Kénytelen leszek másik progit vagy másik gépet keresni. De ami késik, nem múlik, jönnek a videók :)

Meg erősebb gépre is szükségem lesz valószínűleg, mert ez max 6 asztallal megy simán, 7-8-nál már néha kiültet, nem tudja tartani a tempót.

Rosszalkodtam ma egy kicsit, beültem NL1k-ra kicsit, mert volt egy jó asztal, aztán 200 plusszal kiültem. Azt egy ss-ről akasztottam le, akinek most nem jött a 3 outja.

Nem tudom, mi legyen a Betssonnal. Mert elvileg ha kevesebb mint 1k-t bukok mire kiszedem mostantól, akkor ugye megéri kiszedni. Kb. 5 nap játék kéne még hozzá, tehát napi 200 dolcsinál kevesebbet kell bukni. Teljesíthető mondjuk, de ha hozzáadom, hogy az Everesten esetleg közben mennyit nyernék, akkor már nem éri meg... Egyelőre maradok az Everesten, amíg ennyire megy, az tuti. Aztán majd meglátom Betssont.

Néztem, hogy hamarosan érkezik a 30 ezredik hozzászólás a fórumunkban. Ki kellene találni valami jó kis jutalmat rá, csak félek, hogy akkor 29998-nál megáll a hozzászólások folyama, mert mindenki lesni fogja, hogy mikor röppenhet rá megírni a harmincezrediket :D

Büszke vagyok arra, amit eddig a TheFlop elért, hiszen Magyarország 3 legnépszerűbb pókeroldala közé tartozik az interneten is megtalálható látogatottsági adatok szerint, ami teljesen objektív mérce. És az idénre tervezett fejlesztésekkel ez még tovább fog javulni remélhetőleg. Olyan technikánk lesz, ami senkinek nincs, nem csak Magyarországon (úgy néz ki, hogy nemzetközileg is el fogjuk adni, mert nagy rá a kereslet) - egyelőre még titok, de nagy durranás lesz, igérem!

Nincsenek megjegyzések: