2009. január 20., kedd

Celeb lettem :D

Najó, nem lettem, csak Miki ezzel ugratott :D. Lesz ugyanis ez az Unibet Pókermilliomos verseny, és adásonként 6 játékos lesz: 3 celeb, 2 az Unibetről jut be, és egy profi játékos. 6 ilyen elődöntő lesz, mind a hatból egy jut a döntőbe. Erre talált engem meghívni az Unibet, mint a legjobb magyar női játékost. Mondom Mikinek, hogy az milyen király lesz, 2 freerollról bejutott játékos és 3 celeb ellen játszani, erre azt mondja, honnan tudod, hogy téged nem celebként hívtak meg? :)))) Köszi :D

Na, de a lényeg, hogy teljesen ráizgultam a dologra, úgyhogy most aztán keményen megy a Norbi Update, a tévében jól kell kinézni :))). Kiváncsi leszek az egészre, elvileg a struktúra egész jó. Ennek örömére toltam is ma 2 db 6 fős SNG-t, egy 1. és egy 3. hely sikeredett. Bíztató, de itt csak az első fog továbbmenni, szóval még csiszolni kell a produkciót :).

Egyébként eredetileg nem terveztem, hogy megyek az Unibet Openre, de mivel az meg közvetlenül a tévéfelvétel után lesz, hát szerintem megnyeregetem az egyik magyar rake race-t. Ráadásul nagy hírem van ám! Ugyanis lesz csak Floposoknak is rake race!!! És a győztes kap egy Unibet Open beülőt!!!! (Én nem fogok számítani a versenybe, nem viszem el a tanítványok elől a jó kis díjat.) A 2-5. helyezett pedig satellite-re kap majd jegyet. Szóval azért ez nem kis durranás ám!

Egyébként egész jól alakulnak a dolgok. Befejeztem a Betsson bónuszát, ma játszottam tán 2 órát, azzal meg is lett. Nyertem 200 dolcsit, meg a bónusz, és máris 6k fölött vagyok januárra. Ami azért nem rossz :) Everesten játszottam a két SNG-t, de néztem, hogy Unibeten vannak pont olyanok, amilyen majd a tévés lesz. Úgyhogy ott fogok szerintem gyakorolgatni. Egyébként azt hiszem, hogy a tévés műsorba freerollokról lehet bejutni az Unibeten!

Még nem döntöttem el, hogy maradok-e a Betssonon tovább, mert igazából nem rossz terem. Az Ongame termek közül mindenképpen ez jön be leginkább, és van nagyon sok jó promó. A pontokat is átváltogattam, ilyen is van. Szóval lehet, hogy kicsit játszom majd itt a jövőben is. Most mindenképpen meglesem az Unibetet, mert az egyik race-t meg kell nyernem, hogy kapjak belépőt az Unibet Openre :))))

Kapunk továbbá szintén csak Floposoknak freeroll és buy-in satellite-eket a Nemzeti Sport-féle PokerStarsos versenyre is! Úgyhogy zajlik az élet :)

2 megjegyzés:

Amanoba írta...

Akkor majd jól megnézünk ám :-))

...és persze drukkolunk!

Viktoria írta...

És persze befreerollozunk, nem? :)))