2009. január 17., szombat

Csak meg ne forduljon...

Ha a következő pár parti alatt a még fent lévő két NL200-as asztalon be nem bukom, akkor juhéééé :)))) 2100-on áll a buli a Betssonon :) Volt 2 elcseszett partim sajnos, azok összesen belekerültek 600 dolcsiba :( Szóval lehetne sokkal jobb is, pláne, ha hozzáadom, hogy le is mákoltak kétszer csúnyán, egyszer egy AK a KK-mat preflop all-inben, egyszer pedig törnön mentem all-in két párral (Q9o) KK ellen, miután a drága limpelt, én meg a nagy vakon üldögéltem. River: K.

Nade meg sem kottyant mindez, juhééééé :)))))))) A saját butaságomból elbukott 600 már jobban fáj :( Egy QQ-val fizettem ki egy AA-t 200-ért, előtte meg egy AK-val egy QQ-t 400-ért. Ez utóbbi esetben lehetett volna több eszem, de egyszerűen képtelen voltam lapra tenni, illetve KK-ra tettem, de annak sem lett volna értelme. Az AA-nak lett volna értelme egyedül, de lent volt egy A, nálam a másik, tehát az elég valószínűtlen.

Az történt, hogy emelek a kis AK-mal, ő visszaemel, adom, flop AQx. Ugye még az AQ ver, de azzal csak nem emel már vissza, bár ezeknél sosem lehet tudni. Aztán a törnön, egy tök ártalmatlan lapra elkezdte tolni, mint az állat. Na, itt leeshetett volna és el kellett volna dobni. Mindegy, legközelebb több eszem lesz.

Volt egy elég durva parti, ez egyébként jellemző az Ongame mezőnyére. Regular elölről emel, én nagy vakon AA. Visszaemelek szép méreteset, potot, tehát 48-ig. NL400-on vagyunk. Adja. Hmmm. Flop T magas. Hát, mondom, ezt én itt el nem engedem, az tuti. 56T volt a flop, flösshúzós. Szokásos folytatólagos nyitás, erre ő fel triplájára. Mondom a nénikéd, allin. Mutat 34s!!!!!! Mindezt tán UTG+1-ből. Nem jött a sora kivételesen.

Buktam még egy beülőt full full ellen, én vakon 67o, flop 676. Hát mókusnál meg 77 volt. No comment. De ennek így kellett lennie, ezzel nem lehet mit tenni. (Közben kiszálltam, és igen, yessss, 2100 a vége :)

Máris sokkal jobban mutatnak a havi statisztikák :D Egyrészt a Betsson minden időket tekintve pluszban van, ami nagyon örömteli hír :) Másrészt a hónap 5,5k-ban van, vagyis átléptem az 5k-s határt, vállveregetés :) Csak meg ne forduljon a tendencia... Ennél lejjebb nem mehet a profit, és kész :D

Hogy én milyen rendes lány lettem idén, mindent írok, mint a kisangyal, innen tudom, hogy merre hány méter :)

Ja, egyébként itt Kanadában ma csak -17 fok volt, ami smafu a tegnap előtti -26-hoz képest :P Hihi, jó hely ez a Kanada... Nem mintha engem érintene, úgyis egész nap a lakásban vagyok.

Jut eszembe, holnap megérdemlem a maradék fánkok egy részét... aztán az utolsó darabok vasárnap reggelre maradnak, azok majd az Estoril csomag megnyeréséért fognak járni :)))

Na pusszantás mindenkinek :)

Nincsenek megjegyzések: