2009. január 16., péntek

Jajj de jó a habos sütemény :))))

Na azt érdemlek én holnap reggel :)))) (Reggel 10-ig lehet, hihi) Holnap be is vetem magam a fánkboltba, úgy érzem :)

3 órát játszottam a Betssonon, és mutatóba alig fél órát Everesten . Visszanyertem a hó elején elbukott 1600-t Betssonon :))) Meg még 230 az Everesten azt jelenti, hogy 3,5k eddig a hónap, ráadásul Betsson már bónuszostul plusszos lesz így, de azért még azt a -500-t vissza kéne nyerni a következő 3 napban :) 3 nap kell még, hogy meglegyen a bónusz ugyanis :). Ha visszanyerem az 500-t plusz az 1k bónusz, akkor meg is van az 5k, akkor már nem fogok panaszkodni, az tuti :) Az utóbbi 7 estéből 6 plusszos, és az az egy is csak -100, szóval elég jól érzem most magam :)))))) A hat este alatt 4600-t nyertem, csak hát sajnos minuszból indultam, mert az év első napja nem sült el valami jól. Jujj csak vége ne legyen ennek a sorozatnak :) Egyébként vannak célok is erre az évre, a havi 5k az alap, de jó lenne hozni azt, amit tavaly nyáron sikerült párszor, a havi 10k-t. Akkor egy szavam sem lenne :)))))) Még van egy fél hónapom rá :D Na jó, 5k fölött meg sem szólalok ;)

Azt mondjuk nem értem, hogy lehet, hogy Betssonból a gépem 10 asztalt is simán futtat, Everesten meg 5-t még igen, 6-nál már necces, a 7 meg nagyon határeset. Mindegy, kell bele tenni memóriát, és megoldódik :)

5 megjegyzés:

Ricsi írta...

Úgy látom, h nem nagyon szoktak kommentelni, eddig én sem csináltam, pedig kb kezdektől fogva olvaslak... de majd mostantól kommentelek, h nehogy azt hidd h nem is olvas senki.. pedig tuti h csomóan, csak ők se kommentelnek :)

Viktoria írta...

Köszi, jól esik látni, hogy van, aki olvas :)

Jorgosz Baia írta...

Még egy olvasó... :)
Sőt, nekem a kedvenceim kövé téve a blog :)
Ma feliratkoztam a Betssonra, a hatásodra.

Sok sikert a továbbiakra is :))

daniboy írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Mretele írta...

pont téged ne olvasnánk? :D