2008. szeptember 5., péntek

További elmélkedés versenyzésről és egyebekről

De mielőtt az elmélkedésbe kezdenék, egy rövid kitérő :) Úgy látom, mostanában az dívik, hogy csak úgy mondjuk a magunkét a blogban, de ha valakivel bajunk van, akkor nem szólunk az illetőnek, hogy hogy is van ez a dolog, hanem előbb az egész világ előtt kikiáltjuk csaló szemétnek... Mondjuk nem mintha meglepne, anno a médiás karrierem alatt hozzászoktam, ott ez a mentalitás általános. Tehát nevezzük emberünket "Hero"-nak. Heronak megállapodása van a TheFlop-pal, hogy kap rakeback-et egy teremben. A rakeback kifizetés akkor történik, amikor az összeg eléri az 50 dollárt. Hero májusban elért 9 dollár rakeback-et. Ez nem került kifizetésre, mert nem éri el az 50 dollárt (9<50 bonyolult matematikai képlet alapján).

Hero júniusban -24 dollár rake-et termelt a teremben, tehát több bónuszt kapott, mint amennyit játszott. Ilyen előfordul, nyilván ez nem kerül levonásra tőle. Ennek örömére megkerestem Hero-t, hogy van nálam 9 dollárja még májusról, ha akarja, átküldöm az egyik teremben, ez meg is történt.

Hero-nak júliusban 7 dollár rakeback járt. Ez ugye a 7<50 matematikai képlettel kiszámíthatóan nem éri el az 50 dollárt. Augusztusban Hero -17 dollár rake-et termelt. Így aztán most ismét átküldtem a 7 dollárját az egyik teremben, nem fogom őrizgetni, mert még kapok a fejemre, hogy az biztos valahol kamatozik nekem. Mindezek után tehát Hero megvádol azzal, hogy szemét csaló vagyok, és nem fizetem a neki jogosan járó rakeback-et. Hát, ebben a tempóban egy év alatt talán el is érte volna az 50 dolcsis minimum kifizetést. Ráadásul Hero azzal fenyeget, hogy letörli az adott termet a gépéről, és többet nem játszik ott. Hát nagyon megijedtem, ugyanis nekem konkrétan ráfizetéses az, hogy ott játszik. Biztos nagyon el leszek kenődve...

De igazából a történetben nem is ez az érdekes. Hanem hogy ahelyett, hogy odajönne és megkérdezné attól, akivel baja van, megint magában puffog és rágalmaz. Én meg sosem tudtam megérteni az emberi rosszindulatot, és értetlenül állok a történet előtt. Sosem fért a fejembe, pedig nagyon sok ilyet láttam és sokszor tapasztaltam saját bőrömön is, hogy valaki, akinek ettől nem lesz jobb, a másiknak rosszat akar. Egyszerűen nem veszi be az agyam, ez nekem olyan szürreális, hogy ilyen létezik, és nagyon-nagyon sok ilyen ember van pedig.

Elliott rögtön mondta, hogy bármilyen normálisabb országban (pl. Anglia, Kanada) egy ilyen után beperelik hitelrontásért. Magyarországon meg mindenki azt mond amit akar... De mindegy, mondtam neki, hogy annyit egyébként sem ér a történet, meg az ember sem.

Nade nem is erről akartam írni :) Elmélkedés. A repülőn végigolvastam ezt a Poker Wizards könyvet. Egész jó kis könyv, attól jó, hogy nem a szokásos "hogyan játsszunk" van benne, hanem inkább arról szól, hogy milyen egy pókerjátékos élete, hogyan vészeljük át a nehezebb időszakokat, mikre kell figyelni, stb. Ilyen bölcselkedős életmagyarázós, elmélkedős, ami most jól is esett. Abban a hitemben megerősített, hogy szponzor nélkül élő versenyzésből nem lehet megélni. Amivel nincs is baj, mert eszem ágában sem volt soha ilyen terveket szőni. Azt ők is elmondják, hogy készpénzes játékból nagyon szépen meg lehet élni, és ez így is van, ez a fontos. Mondjuk tényleg, indultam 2 napja a PokerStarson egy 22 dolcsis versenyen, komoly 93 dolcsit fizetett. Azért ez elég vicces, hogy az ember átverekszi magát 1785 emberen (még többön, mert több mint 1800 induló volt), és akkor keres vele 71 dolcsit. Elég gáz.

Ennek örömére kitaláltam valamit :) Nyilván remekül elleszek én itt az online készpénzes játékkal, viszont az élő verseny nagyon jó buli :) És ezért jó, ha egy helyen játszik az ember, mert szerintem megkeresem Cardozáékat, ahol már egy ideje - főleg Vegas, a sok utazás meg most épp a NextPoker promó miatt - nem jártam, és megmondom, hogy mit is szeretnék. Ha az ember elég sok jutalékot termel nekik, akkor ugyanis lehet velük dumálni :) (ha pl. valamelyik játékosunknak van ilyen igénye, azt is én szoktam lebeszélni, és általában menni szokott). Szóval vannak a Venetianban Las Vegasban ezek a Deep Stack sorozatok, és azok elég jó gyakorlást jelentenek. Lesz novemberben is egy ilyen sorozat. Arra gondoltam, nem lenne rossz elmenni rá, vagy ha erre nem, akkor a következőre. Úgyhogy azt hiszem, szervezek magamnak egy kis szponzorációt rá. Egy hetet végigjátszani 2500 dolcsi (az ezres verseny kivételével, az nekem még túl drága), de ha bármikor 2. napra bejutok, akkor annyival kevesebbet tudok játszani. Szívesen elmennék 2 hétre novemberben, de arra szerintem már nincs elég idő rake-elni, úgyhogy talán egy hetet össze tudok hozni és megszponzoráltatni. Meglátjuk. Nyilván szeretném játszani a budapesti EPT-t is, bejutottam a 800 dolcsis satra egy 100 dolcsisról, elsőre. Szóval már csak azt kell megugrani :D

Közben elindult a 4000$-os szeptemberi promónk. Remélem, hogy hasznos lesz a játékosoknak, és sokan tudnak belőle profitálni. Most már, hogy tudunk rendesen dolgozni (nem londoni barátnő internetjén lógva), hamar elkészül már az oldal megújulása is, remélem. Elvileg ez szeptemberben meglesz, és nagyon jó lesz :)

5 megjegyzés:

Gizdalord írta...

2 dolog :) (úgy érzem áállandó kommentelővé válok :P ) Arius-t szívesen megverném. Ha szembe találkozok vele az utcán tuti leterítem. Ha meg nem ő a hero akkor is ez a helyzet Ariussal XD

A rake termelős dologról. Arra volnék kiváncsi, hogy mennyi réket termelsz nekik mondjuk azért, hogy kimehess 2500$ ért játszani, ez alatt kb mennyit tudsz nyerni és mennyi rb-t kapsz mellette.
Mert csak akkor éri meg ez az egész, ha tényleg nyerő tudsz lenni a neten, mert ha csak 0án jössz ki akkor jobban megérné csak simán befizetni (kérdés) ?

Viktoria írta...

Nem trafáltál mellé a névvel, nyilván ő az :)

Elvileg 30000 rake után adnak 5k package-et a normál ambassador progiban, tehát ezt tuti meg tudom kapni, lehet hogy jobbat is, de az nem bizti. Tehát 15k kell a 2,5k package-hez. De most gondolkoztam, és úgy néz ki, hogy inkább februárban megyek és megcsinálom az 5k-t, akkor lesz a következő sorozat.

Emellett kapok a pontokért 45-50% körül a 11$/1000 ponttal, ami a TheFlop-os ajánlat (ha valakit érdekel, szóljon regelés előtt, mert ehhez nem sima reg kell). Mennyit tudok nyerni, az kérdés. Szerintem ott maradok 2/4-en, mert ott túl kemény nekem az 5/10 még, nem egy Lucky Ace :) Szeretném hozni a 10k-t havonta, de ebben benne van a cash back is. Ez a Vegas előtti időszakban 1 hónap kivételével, amit csúnyán bebuktam, meg is volt.

Szerintem megmondom nekik, hogy a 10%-t visszaadom a nyereményből, ahogy az Ambassador programban is van, annál többet nem akarok adni, de annyi nem zavar. És akkor februárban elmegyünk 2 hétre Vegasba, esetleg 2,5-re, optimistán számolva néhány 2. nappal :))))

Viktoria írta...

Ja, még valami: ha csak 0-n jössz ki, rb akkor is van, ami olyan havi 2,5 mondjuk, ha 5-6k-t csinálsz, tehát eleve az sem rossz.

Gizdalord írta...

hehe :) én kb 500$ réket nem termelek havonta.
Túlságosan trajta vagyok az élőn, és élőhöz hasonlóan csak 1 terembe kevés asztalon tolom a játékot profit orientáltan és abszolút nulla rékkel számolva, bár ezt azért sztem látod a számok alapján.

Kicsit gáz, de nekem pont emiatt kell valami más utat választanom arra, hogy élő nagyversenyekre kezdhessek el járni, emrt nem tudok leseggelni ennyit.

Viszont sajna ötletem sincs, hogy hogyan kéne.

Viktoria írta...

Akkor maradnak a satellite-ek.