2008. szeptember 23., kedd

Lovasíjászat

Lassan át lehetne keresztelni a blogomat... "póker, lovasíjászat, és hogyan vándoroljunk be Kanadába" :)))))

Na, az utóbbi még nem komoly, de ki tudja, mit hoz a jövő :) Szóval, lovasíjászat. Aki esetleg olyan műveletlen lenne, hogy azt sem tudja eszik vagy isszák a lovasíjászatot, annak kis ízelítő:



Tehát nem tudom, mennyire látszik, de ez nem egy könnyű dolog. Alapvetően azért, mert a lovagláshoz és az íjászathoz is két kéz kell, szegény embernek meg összesen van kettő, így akárhogy is nézzük, matematikailag a képlet hiányos :D. Ez úgy oldható meg, hogy az ember kéz nélkül lovagol.

Ez egy kicsit nehezebb, mint kéz nélkül bringázni, pusztán azon oknál fogva, hogy a ló nem feltétlenül arra megy, amerre az ember mondja neki, míg a bringa ritkán szól bele, hogy merre mennek vele. Tehát kimentem - életemben másodszor - edzegetni. Ez azt is jelentette, hogy életemben másodszor fogtam íjat a kezembe. Van ennek a kis lovasíjász csapatnak egy vezetője, Attilának hívják. Fél óra után azt mondta, hogy szerinte még idén el fogok oda jutni, hogy eltaláljam mind a három oszlopot vágtában.

A történet úgy néz ki, hogy van egy egyenes. Van három nagy szalma oszlop, mindhármon három céltábla. Összesen tehát kilenc lövést lehet leadni, minden oszlopra szemből, oldalról, visszafele (a franc se gondolta volna, én a visszafele lövést találom a legkönnyebbnek). Én a múltkor emlékeim szerint nem hogy a céltáblát, de a bálát sem találtam el, egyet sem (többet nem is próbáltam). Na, nem szaporítom nagyon a szót, lényeg az, hogy az edzés végén egyszer sikerült mind a három bálát eltalálnom vágtában, egymás után :)))))))) Ugye ez idén van? :DDDD

Jövőre már megyek bemutatózni is a csapattal (állítólag a tavalyi bemutatón volt olyan csapattag, aki olyan szinten volt, mint most én). Attila azt is mondta, hogy van, aki négy éve jár hozzá, de még nem találta el a három bálát vágtában soha :DDD.

Ja, gyakoroltam mást is, nem csak az íjászatot. Van pl. egy olyan, hogy felraknak oszlopokra fejeket - nem igaziakat, ezek általában dinnye vagy káposzta fejek :) Ezeket kell karddal eltalálni úgy, hogy jó nagyot fröccsenjen a dinnye, viszont a lónak ne vágjuk le a fülét :D Ezt is mutitom:



Szegény pacimat második nekifutásra csúnyán fejbe baszarintottam a karddal :D Azért a furkossal már nem játszottam el ezt (az egy balta gyakorlatilag), akkor nem nagyon vágtázott volna tovább :)

Olyan négy órát edzettem kb., ebből hármat lovon, a végén kicsit még íjászkodtunk. Nagyon sokat és jót lovagoltam, mentem szépen szőrén is, és nem estem le sem ügetésben, sem vágtában :))) Csak nagyon hegyes a gerince Szélkirálynak :P

Lettek szép ikonjaink mindenfele, nem tudom, láttátok-e :) Megmutissam? Pl. itt végig: póker bónuszok. Meg itt is: ipoker bónuszok. Meg pl. Microgaming bónuszok. Meg mindenhol :)

3 megjegyzés:

rotyi írta...

"Hogyan vándoroljunk be Kanadába"

Hohó Viktória! Vigyázz, mert egyre több a közös pont az életünkben... előbb az újságírás, az IT, a görkori, most meg ez... Kezdek megijedni tőled :)

Amúgy remek sport a lovasíjászat! Szerencsés ember vagy, hogy űzheted!

Amanoba írta...

...és akkor most Szélkirály feltörte?... :-)))))

Viktoria írta...

Annyit nem mentem rajta szőrén :D