2008. szeptember 13., szombat

Végre kész...

... és nagyon szép lett :) Hogy mi? Megmutitom :)))) Ő volna az. Ugye, hogy szépek? :))))))))) Röpke három hónap melója van benne 3 embernek :) Majd kikerül a főoldalra is az első 5 egy kis dobozkában, remélem holnap vagy holnap után.

Na, póker. Hát ez szép, ez éppen most volt, úgyhogy meg kell osztanom. Van egy emelés 14 dolcsiig (NL400), ss adja, nálam QQ, vissza 48-ig, emelő és ss is adja, ss előtt van még 36 dolcsi (!!!). Flop 442, betolja a 36 dolcsiját, all-in rakom a másikat is, akinek 230 van még, az dobja, emez mutat 47s-t. Most normális az ilyen? Flop előtt 48 dolcsit 47s-re, mikor marad előtte 36??????? Ez éppen Cardozán bírt előállni. Mondjuk azzal nincs bajom, hogy megadja, de miért jön le??????

Szóval, játszottam kicsit NextPokeren, elbuktam egy ezrest. A következők történtek. Játszottam SNG-t, kiesés: QQ vs TT preflop allin. Nem bírt kitartani. Fél beülő elment a következőn: KT ellen all-in a flopon AQ-val, lent Q és T is, törn T. Egy beülő elment egy set over seten, flop 79T, nálam 99, nála TT. 300 dolcsi meg egy kis vak-nagy vak szituban, ahol két párom lett, neki meg setje. Nem megy a NextPokeren, lehet, hogy nem kéne erőltetni.

Közben nyertem Lucky Ace-en 1800 dolcsit, volt egy hatalmas nagy hal. Mindenre jött bármilyen párral. Háromszor is kifizetett, az elég volt :) Cardozán viszont bebuktam 500 dolcsit, az csak úgy elment, azt sem tudom mire, nem is volt nagy partim, sem bukta sem nyerés. Mondjuk sok asztalon toltam, volt, hogy ment 8 is abból, úgyhogy annyin elmegy ennyi a semmire. Tehát a nap végül 300 dolcsi pluszban zárult. Az a gáz, hogy ha ennyire nem megy a NextPokeren, akkor nem tudom, hogy mi lesz a varsói promóval. Mert az nagyon jó ajánlat, de szivatni sem akarom magamat, ha egyszer nem megy itt a játék, mert többet bukok rajta, mint amennyit nyernék vele. Na, majd alszom rá párat :)

Voltam megint görkorizni :) Ez nagyon jó buli ám :)))) Lett közben egy iPod touch-om, azt hallgattam, meg felszerelkeztem már vízzel is rendesen. Csorgott rólam a víz, az biztos :) Nagyon klassz volt. Az a jó a görkorizásban, hogy sokkal kevésbé unalmas, mint a futás, és kevésbé fárasztó is. A bringázásnál viszont fárasztóbb, és nem is kell hozzá akkora terep, mert biciklivel kilóméterek tucatjait teheti meg az ember, aztán még mindig nem fáradt. Itt meg pár kilóméter és hulla a görkoris :)

1 megjegyzés:

Rikk írta...

Gratula az új teremértékeléshez :)