2008. szeptember 20., szombat

Nyemgyó

Nem biza, nagyon nem jó valami. Miért van az, hogy pl. ha egy húzólap rámtolja az all-int, akkor azonnal le is jön neki? Vagy pl. hogy versenyen kiesek KT vs KT összecsapásban??? (Nyilván flösse lett) A KK-m nyilván nem bír kitartani flop all-in után egy AK ellen, amivel megadta (!!!) az all-int a flopon pár nélkül. A QQ-m sem bír kitartani pre-flop all-inben ATo ellen.

Ja, a lyukas sor is lejön riverre, ha már elég pénzt beraktunk a törnön. A legszebb a következő két parti volt. Tegnap AQ-val emelek, jön az egyik fish velem. Flop TJK szivárvány. Na, ezt a gyönyörűséget... aha, biztos is. Nyitok kasszányit, adja. Törn K, itt már éreztem, hogy nem az én partim lesz, river K. Valami párja csak volt...

A másik gyöngyszem AA-val emelek, jön egy A magas egyszínű flop. Úgy vagyok vele, hogy itt a check-raise all-in a legjobb nekem, ez is történik. Na mivel adja az isten barma az all-int vajon? Ezt úgysem találjátok ki. Hármas all-inben vagyunk, senkinél nem volt egy szín sem. A marha sorhúzóval megadja (!!!!) az all-int egyszínű flopon!!!! Nyilván lejön neki...

Szóval most megint az az állapot van, hogy nem tudom, mindenki más is így szív néha, vagy csak nekem jár ez a remek megtiszteltetés? Mert elég kiakasztó... Most arról már nem is beszélek, hogy ma ahány setem volt, azt mind leverték, de eleve csak három volt, sikerült egy 9TJ boardon elkapnom egy TT-vel egy setet, boldog voltam, gondolhatjátok. Jött azért még egy Q is a törnön, hogy tuti legyen a dolog. Aztán 22-vel flopoltam egy alacsony boardon egy setet, na, TT-nek rögtön jött is törnre a sajátja, hogy ne legyen olyan egyszerű az élet. Még jó, hogy nem slowplay-ezek. Hát, így megyeget a póker mostanság...

5 megjegyzés:

C. Brown írta...

Nekem hasonló módon úsznak el a beülőim. Most a T9o a sláger, ezzel a handel simán verik a KK, AA páromat. AZ a vicc, hogy a flopon lejön az ellenfélnek egy T és már a TT párjával tolja, mintha előtte nem is emeltem volna 4-5BB-t preflop. Persze set lesz a vége, és viszi a kasszát.

Gizdalord írta...

Hm, agyaltam már aközös szar szérián.

Volt azt hiszem februárban legutóbb egy ilyen amikor tanoda szinten volt bukta mindenkinél, én pont most deklaráltam szünetet ami 1 nap volt eredetileg, de expanzió kerekedik éppen, kérdéses időre. Szal én most pont kimaradok a bukóból, ha esetleg megint ilyen van (igen ez tökre matek mentes kis mosolygós gondolkodás)

Gl azért és ha a money jókor ment be akkor who cares. Nem?

Amanoba írta...

Biza, ezzel mi mezei halandók is így vagyunk :-))
Nem akarod lejjebb adni a limitet te is? Ezt most komolyan kérdem. Persze ha nem befolyásolja rosszul a bankrollmenedzselést, akkor oké, csak lehet, hogy túlságosan tiltre tesz Téged is a dolog, nem?
Esetleg mást is kipróbálni a NL holdem mellett? (Bár az már akkora limiten veszélyes lehet...)
Nade GL, visszafordul ez a dolog, biztos vagyok benne.

Viktoria írta...

De, most egyelőre nem fogok 5/10-ezni szerintem, hanem inkább kicsit 2/4-en próbálok inkább stabilan játszani. Persze Nexten is bepróbálkoztam 5/10-en, pedig ott nagyon nincs elég bankroll hozzá :) Nem is jött be :D Szóval ja, szerintem most inkább Next lesz és 2/4, én is ezt találtam ki.

GGGrande írta...

Én ezeken nem lepődök meg. Tegnap toltam alig 400 hand leosztás cg-t a Party-n. Ezalatt 3 AA-t kaptam. Az egyiknél mindenki dobott, a másik kettőnél csaknem 2 teljes beülőt buktam. Csak azért nem teljeset, mert mindkettőnél a legnagyobb fish calling station riverre lejött lapja után checkelt, és a szimatom nem csalt. Egyik AQs-sel adta végig a majdnem 1 kassza emelést flopon és turnon is, riverre jött a flösh, a másik durvább mert K4o-val :) jött neki a 2 pár. Flopon és turnön adja a 2/3 kassza emelést egy szaros 4-es párra. Nem beszélve a preflop 5NV emelésről!!!
Mondjuk engem nem zavar, illetve annyira nem, mert utána úgysem jön le neki előbb-utóbb. De azért ez durva volt, hogy tegnap csak az AA-val buktam majdnem 2 beülőt, míg minden mással csináltam 2,5-et.