2008. szeptember 11., csütörtök

Megyek Varsóba... (remélem)

Nos, úgy néz ki, hogy megyek Varsóba :) A NextPoker támogat ugyanis egy versenyt ott, és van egy új promó (fórumon bent van), hogy 4200 pontért adnak 200 euró utazási költséget, meg az 500 euró nevezési díjat. Ez konkrétan jobb mint 100% rakeback, úgyhogy beleugrottam, és gyorsan megcsinálom, ennek 4-5 nap alatt meg kell lennie. Aztán lehet BPO-zni. Egyelőre 5 hely van magyaroknak csak, úgyhogy az első 5, aki jelentkezik a promóra, mehet. Hát én megyek :) 100% rb-nek nemtok ellenállni, hiába...

NextPoker... fura dolgok történnek. Tegnap volt egy nagyon-nagyon rossz napom. Nem tudom, pontosan mennyit vesztettem, ezen is megy még a levelezés, mert a NextPoker hand history használhatatlan. Az egyenlegem szerint 1400 dolcsit, ami nem lehetetlen, de szerintem nem volt annyi. NL400-azok ott csak. Egy beülőt elbuktam saját butaságon, azt tudom. Egy beülőt QQ-val buktam Q3s ellen!!!!!!!!!! A parti: emelek 5bb-ig, Q3s (!!!!!) adja. Flop Q magas - nyugi, simán el bírtam bukni még innen is. Turnre csávókámnak van 2 párja (jött egy 3-as is), meg flösshúzója, nyilván nem tudta, hogy én meg erősebb vagyok, mint gondolja, és törnön all-in mentünk, 7 outja volt, nyilván jött a flösse. Mondjuk ezt a Q3 preflop megadást nem egészen értem...

Aztán volt egy 2 párom, amikor a flopon tolta rám a flösshúzó az all-int, az már törnön lejött neki. És volt még egy fél beülő, ahol csávókámnál T5s volt, nálam megint 2 pár törnön, és megint jött neki. Hát így alakul az élet... Ja, volt egy floppolt fullom, ami nem bírt kitartani, az is -400-ért volt, nálam 99, flop KK9, szépen toltam is neki, de hát nyilván AK nem fogja eldobni, itt csak törnön mentünk all-in, amikor már jött az A, tehát verve raktam be a pénzt, de mondjuk akkor sem értem, miért nem bír egy floppolt full kitartani.

Ilyenkor az emberben csomó kérdés felmerül, hogy most elfelejtettem játszani, vagy tényleg csak rossz szériám van? Még nem tudom a választ. Szóval ez valóban 4,5 beülő, de nyertem is azért. Volt két floppolt drillem pl, ami ki bírt tartani, egyikből még póker is lett. Úgyhogy én olyan 2,5 beülőre tenném a buktát, ha valaki engem kérdezne. A hand history szerint csak -650, az viszont nem lehet, annál tuti, hogy több volt. Majd megvizslatom, amiket átküldenek, a valós hand history-kat. Mondjuk valószínű, hogy igazuk van, és -1400 volt, csak elég zavaró, hogy ilyen nehéz hozzájutni a saját partijaimhoz, hogy megnézzem, hogy is volt. Ez mondjuk nem a NextPoker, az egész ügy az Ongame hibája.

Hát a szoftver, az meg a másik mese. Talán csak a Pacific szoftvere rosszabb ennél a világon. Nem hiszem, hogy találkoztam valaha másikkal, ami ennyire rossz lenne. Ettől függetlenül a Lucky Ace-en is játszom, ami ugye a Paci szoftvere, úgyhogy nem minden a szoftver. Viszont a Cardoza után nagyon nehéz ezt tolerálni, mert szerintem az iPoker szoftvere meg az egyik legjobb.

Hogy mi a baj a szoftverrel. Nos, nem jelzi, ha felszabadul a hely, amire jelentkeztem várólistára, hanem a nyitva levő asztalok alá berakja, aztán vegyem észre. Mire észreveszem, már másé a hely. Nem igazán jelzi, hogy valahol én jövök, és kiültet a játékból, mire ezt észreveszem, már becsukta az asztalt és kidobott. Néha fogja magát, és kidob minden asztaltól egyszerre, ha éppen arra szottyan kedve. Nem lehet feltölteni az asztalnál a pénzt, csak ha az ember kiül a játékból. Ugyanígy nem lehet az automatikus vak berakást megszüntetni, csak ha kiülök hozzá. Szóval televan kényelmetlen, nem játékosbarát hülyeségekkel, amiket az elkényeztetett online pro nehezen tolerál.

Voltam ma görkorizni, most először úgy komolyabban. Az Ontario tó partján voltunk, ott van egy betonozott kerékpárút, és csomóan bicikliznek meg görkoriznak ott. Hát az nagyon jó buli volt :)

A Norbi diétám is elég jól alakul, csináltam ma gofrit zabkorpából, hát hogy az milyen finom :))) Összesen eddig egyszer ettem nem 1-es kódú ételt, aznap, amikor jöttem, mert a repülőn nem volt más kaja, és nagyon éhes voltam, aztán meg már vacsira úgy voltam vele, hogy itt az ideje elmenni egy thai étterembe, azt nagyon szeretem :))) De az is csak 2-es kódú, szóval nem 3-ast ettem, csak ketteskét, pad thai-t :)

Belehúztunk a SuperSystem fordításba, most már nem egyedül csinálom, és ez nagyon sokat lendít az ügyön, merthogy így valóban el fog készülni :D. Aztán dolgozunk az oldalon is, ott elég szép lesz az új rész, de az még titok :)

1 megjegyzés:

Amanoba írta...

Zabkorpás gofri...hm...:-))))

Egyéb selejtezők is vannak
Varsóba? Esetleg nézzek körül, mielőtt kérdezek? :-))