2008. szeptember 14., vasárnap

Nagyon magyar...

Ez annyira tipikusan magyar volt, ami ma történt, hogy ennél magyarabb már nem is lehetne. Van egy verseny, 60 indulóval, abból 4 magyar, és nyilván valóan a másik magyar torkának kell nekiesni, nehogy már ne...

Történt mindez a PokerStars 800 dolcsis budapesti EPT satellite-jén. Az volt, hogy én rögtön az elején a kezdeti 5000 zsetonból leestem ezerre egy QQ vs 56s találkozóban, ahol flopon nekem jött a Q, neki meg a flöss és nem javultam. Nem sokkal kézőbb dupláztam, de még mindig nagyon ramatyul álltam. A versenyben, mint említettem, 4 magyar indult, az egyiket nem ismerem, egy győri srác, de Andrással és Bélabával szinte végig egymás után ültünk abban a sorrendben, hogy én, mögöttem and217 vagy mi a nickje :) és végül Bélabá. Namármost, én úgy voltam vele, hogy van még elég ellenfél itt, úgyhogy békénhagyom a magyarokat. Elejétől fogva nem raboltam rá a vakokjaikra, mondjuk kicsi is volt a vak, mindegy volt. Ehhez képest amikor már ssként emeltem, bélabá minden egyes alkalommal visszaemelt rám, amire ugye dobnom kell, mert nincs fold equity, hiszen nincs elég zsetonom. A vakomra is ráemelt minden egyes alkalommal onnan, utg+2-ből. Vicces, mi? Hogy nyilván a magyart szivatja, mintha nem lenne elég ellenfél, döngöljük bele a földbe, neki már úgyis mindegy a 2000 zsetonjával. András egyetlen alkalommal sem emelt rám, és ha ráemeltem, eldobta, megtehette, volt sok zsetonja, be is jutott a versenyre. Bélabá meg kiejtett, de igazából az legitim volt, A2-vel toltam nála meg TT volt. Inkább az zavar, amit előtte művelt, hogy 59 ellenfél közül miért a magyart kell szivatni, de hát istenem, ez nagyon-nagyon tipikusan magyar szokás, irreális lett volna elvárni egy fiatal gyerektől, hogy túlnőjön ezen, ha mindenkitől ezt látja az országban. Az már engem nyilván nem vigasztal, hogy az én szivatásom ellenére kiesett a kijutás előtt 3 hellyel. Andrásnak mindenesetre gratula, drukkoltam neki :)

Na, végre egyszer nem buktam a NextPokeren, bár még lehet, hogy korai elkiabálni, mert most készülök vacsi után visszaülni :) Mindenesetre a vacsi előtti rész 650 dolcsi pluszban zárult, szerintem még nem volt a Nexten olyan, hogy ne minuszban szálltam volna ki :) Kitaláltam, hogy mi legyen a Nexttel ám :) Van ott még 3k dolcsi bankrollom. Namármost. Eddig elbuktam ott majdnem 2k-t, és ezt már úgy, hogy a mai visszanyerés is benne van, tehát azon felül. A terv az, hogy ha talpraállok ebből a 3k-ból itt, akkor és addig maradok. Ha nem, akkor abba fogom hagyni, mert ennél többet nekem nem ér meg ez az egész mese. Ez lett a haditerv :)

Zuhog az eső... ami azért baj, mert holnapra az volt tervezve, hogy megyünk lovasíjászni, de hát zuhogó esőben nem megyünk sehova, az is tuti. Meglátjuk, reggelre mi lesz, de mondjuk ha most elázik a talaj, akkor a lovaglásnak úgyis lőttek, max. íjászhatuk.

4 megjegyzés:

Gizdalord írta...

Hát szerintem teljesen hülyeség azért nem támadni valakinek a lapját és kerülni, mert magyar, vagy mert ismerős.

Az mondjuk szerintem is gyíkság, hogy csak azért szivatom és utazok minden árom rá mert magyar.

De ha egy asztalnál vagyok bárkivel is, az lebeg csak a szemem előtt, hogy minél több zsetont nyerjek el tőle, mivel ez a játék célja.

Ha sport akkor sportszerűtlen az sztem, hogy kivételeze lvele, és nem tekinted ugyan olyan ellenfélnek mint a többit, és amúgy is póker asztalnál business van és nem bratyizás

Érdekes konfrontációkat tud szülni ha az egyik fél így gondolja a másik pedig nem. Ilyenkor, ha nem olyan jelentős a dolog akkor inkább én is viselkedek úgy mint ahogy a másik fél, ami általábanazt jelenti, hogy nem emelgetek rá és ellene passzívan játszom. Ilyen volt mikor a royale egyik első versenyén FT-n voltunk mind a ketten. Az egész elkerülése végett ilyenkor előre tisztázni szoktam.

Ez volt a Go West 2-n is mikor megbeszéltem a többiekkel, hogy nekik mi a nézetük, és azt mondták, hogy játszani kell normálisan tovább.

Rikk írta...

Ez egy érdekes dolog szerintem.Szerintem pech hogy mind a hárman egy asztalnál ültetek,főleg egymás mellett.Igazából én úgy gondolom, hogy talán félreértettétek egymást bélabácsival,a másik pedig az, hogy lehet, hogy bélabácsi nem is tudta, hogy te magyar vagy,mert hogyha éppen 6-7 MTT-t játszott mint ahogy szokott akkor nem hiszem,hogy a sexy_girl nickből bármire is következtetett volna.and217 nickje talán ismerősebb neki.
A megoldás, hogy legközelebb te sem fogod kímélni őt. :)

Viktoria írta...

Nyilván nem fogom :) Egyébként valahol olyan szempontból érthető a dolog, hogy versenystratégiailag ez a dolga, hogy a kis zsetonost szivassa. De and217 anélkül is be tudott jutni, és ráadásul volt még csomó másik ss is... na mindegy. Nem nagy ügy, csak meglepett inkább.

balu írta...

Olvastam régebben Bélabával néhány interjút, és nekem az jött le, hogy ő abszolút nem foglalkozik játék közben azzal, hogy vki haver, honfitárs, vagy ilyesmi, hanem mindig csak azt tartja szem előtt, hogy egy adott szituációban a lehető legnagyobb +EV-el kecsegtető döntést hozza, és hát ebben a helyzetben neki támadnia kellett, és kész.

Van egy sztori, hogy vmi pesti high roller versenyen (asszem még az Acapulcoban) buborékban ő egyedül nem egyezett bele, hogy kidobják a nevezési díjat a buborékban kieső játékosnak, ami ugyebár itthon megszokott élő versenyeken. Később ezt hallottam több embertől is, akik ott voltak, hogy ez mekkora parasztság volt, meg hogy jön ehhez egy ilyen kölyök. Aztán vmi interjúban megkérdezték erről az esetről Bélát, és mondta, hogy ez nem érzelmi kérdés, ő jól állt a versenyen, és azzal veszít a saját +EV-jéből, ha kidobnak pénzt valakinek, aki egyébként nem lenne díjazott, és ezért nem ment bele (utána amúgy megnyerte a versenyt).

Szóval szerintem ezzel nincs semmi gond, ez egy profi hozzáállás, és ahogy gizda is írta, az asztalnál biznisz van, és nem bratyizás. :)