2008. szeptember 12., péntek

Most tényleg nem tudom, hogy mi van...

Válaszolva Manó kérdésére, gondolom, hogy mivel a NextPoker támogatja az eseményt, lesznek ott selejtezők, de egyelőre nem tudok róluk. Mondjuk egy NL50-es játékosnak 4200 pontot addigra nem ügy összeszedni, ha pedig az ember SNG-ket játszik, akkor még többet kap a pénzéért, akkor a legnagyobb, amit még pluszban visszakap a teljes rake-en felül, mert ott gyűlik legjobban a pont. (Aki a versenyre akar pontot gyűjteni, a VARSO kóddal regisztráljon a NextPokerre.)

Hogy mi van... játszottam tegnap, és most tényleg nem tudom, hogy van ez. A Lucky Ace-en nem volt semmi különös, ültem 2 db NL1k asztalnál, és egyszerűen semmi nem jött, sem nagy pár, sem drill, sem bármi, amivel nyerhettem volna, így sajnos a kb. 4 óra alatt a NL400-as asztallal együtt el is ment 1k a nagyon nagy semmire, az üldögélésre... vicc. De ez egy dolog.

Egy ideig úgy látszott, hogy amit a Lucky Ace-en vesztegetek, azt szépen a Cardozán visszanyerem, ez így rendben is volt, ott nagyon jól ment, szeretem nagyon a Cardozát. Jó a szoftver, ugyan az ellenfelek nem gyengék, de azért ez nem is rossz, lehet sokat blöffölni, fekszik a stílusomnak. Na tehát minden szépen és rendben ment egy ideig. Aztán egyszer csak egymás után elvesztettem 3 pénzfeldobás all-int kevés zsetonosok ellen. Buktam KQ vs 99, JJ vs. AK és AK vs QQ, az volt a legszebb, törnön jött az A, river Q. Na, ezek után nem voltam humoromnál, és jö ez a parti.

Emelek flop előtt szépen, ketten adják. Floppon is tolom, egyik adja, nálam AA, flop J magas. Törn Q. Ember előtt van még olyan 160 dolcsi, a kassza 130-140 között, NL400-on vagyunk. Tudom, hogy nem fogom már eldobni, az asztal nagyon draw-heavy, sok húzó van lent, egy pillanatig átvillan az agyamon, hogy passzolok, de úgy érzem, hogy még mindig jobb vagyok, és megy a kasszányi emelés. Ember all-in a 160 dolcsijával, adom, mutat KK. Jó nagy barom, na mindegy. Mutatom AA, happy, hurrá, fél másodpercig. River K.

Szóval sikerült -800-ban zárnom a coinflipeknek meg ennek köszönhetően a napot (Cardoza még így is 200 plusz lett), és ezzel a hónapom is átlendült -700-ba, ami a múlt havi negatív mérleg után nem tölt el boldogsággal. A másik, hogy eléggé nem tudom, hogy most mi van. Előtte is ennyi 4% jött le ellenem, csak nem vettem észre? Megnéztem, a Q3-nak pl van 15%-a a QQ ellen... Lehet, hogy csak az utóbbi időben az ilyen egy outokat, meg két outokat riverre jobban a mellemre veszem? Mondjuk az sem normális, hogy 2 napja a Nexten is lejött 3 flösshúzó, egyik flop, másik törn all-in, harmadik törn pot bet után. Lucky Ace-en pl volt egy olyan, ahol törnön csak bazi nagyot emeltem, és riverre leesett a flöss, jött a hatalmas bet, nyilván nem fizetem ki, annyira nyilvánvaló volt, hogy flössre várt. Kis bet flopon, akkor még hagytam. Kicsit nyit törnön, na mondom, haver, most fogsz fizetni, felemeltem kasszányira, a barom nem tudja eldobni ám a húzót, ami nem baj, de miért esik le???

Szóval a franc tudja, lehet, hogy ezt hívják rossz szériának. Mindegy, megnyerem vasárnap az ezres WCOOP-t a PokerStarson, és minden rendben lesz :DDD

Jaj, voltak itt Ell hugáék vacsira. Az a vicc, hogy szerintem nem főzök rosszul (Mikiéket meg lehet kérdezni, ők egy hónapig ették :D), na, ma sikerült minden egyes ételt elcseszni :DDD Szegények :) A zabkorpás muffin volt a legnagyobb vicc, mert a teteje megégett, a közepe nyers maradt. A töltött karalábé nekem nagyon izlett, de Ell azt mondja, itt-ott rajta maradt a héja (ő hámozta), meg hogy nem főtt meg eléggé, ami lehet :). Állítólag az előételként felszolgált kukoricát meg tűlfőzte (az is Ell műve volt), bár nekem az is izlett :))). A csirkét vissza kellett viszont raknom, mert az tényleg nem főtt meg. Szóval két remek pókernap után ismét halmoztam a bad beateket... hihi...

4 megjegyzés:

Amanoba írta...

Igazából a KK-s manus nem játszotta meg rosszul a lapját szerintem. Simán tehetett pl. AJ-AK-ra. Én modjuk már flopon visszaemeltem volna, hogy tudjam hol állok, meg a paranoiám miatt :-) de a legtöbbet akarta kihozni belőle. Aztán persze 2 out-os malac, de ehhez már hozzászokhatunk lassan...

Viktoria írta...

Csak az a szomorú ebben, hogy pl a versenyen, a WCOOP-n ugye nálam is KK volt, amivel kiestem 44 ellen. Most ha ott én csak megadok flop előtt, akkor esetleg verném a fejem a falba, hogy mekkora barom vagyok. Az már más kérdés, hogy a 44 így is lemákolt, hogy a flop előtt csinált egy rossz megadást, ráadásul a zsetonjait még a lemákolás előtt tette be hátrányból. (Nyilván a visszaemeléssel nem akartam dobatni, csak azt akartam, hogy csináljon egy rossz megadást, ami meg is történt. Igaz, ez utólag nem vigasztal rajtam sokat :))) )

Viktoria írta...

Ja, még valami: a KK így beengedett egy 3. játékost is a partiba, mert mögötte volt még egy megadó. Tehát ő kvázi úgy döntött, hogy riverig (törnig) slowplayezi a KK-ját, ami szerintem eléggé fish játék kp-n - verseny az más tészta, de most nem arról beszélünk. Mi van, ha jön egy A a flopon? Eldobja simán a cont betre, amit lehet h JJ-vel tolok?

Amanoba írta...

Ebben is igazad van. Én pl. még sosem slowplay-eltem KK-t, ha nem volt biztos, hogy HU-ban maradhatok valakivel. De 95%-ban még akkor is visszaemelek preflop. Szóval tényleg hülye volt, de sajna bejött neki :-(