2008. szeptember 15., hétfő

WCOOP $1000 és a tegnapi nap ráadása

Kezdjük a tegnapi nappal, aztán majd írok a PokerStars hatalmas versenysorozatáról, a WCOOP-ről is.

Tehát tegnap elbuktam száz dolcsit a nyereményből a NextPokeren pusztán azzal, hogy semmi nem jött a második nekifutás alkalmával. Pár órát játszottam. Nade a Lucky Ace... 700-800 dollár körüli plusz volt, amikor jött sajnos a következő parti. AA-m van. Mivel itt mindig van emelés, ezért nagy párral nagyon megéri csak megadni a vakot elölről, úgyis emelnek - mindig. Tehát beszállok, egy megadó még, és jön a várt emelés, 30 dolcsiig (10 a vak ugye). Nem akartam, hogy a mögöttem beszálló is maradjon, úgyhogy visszaküldtem 90 dolcsiig. Mint utólag kiderül, emberünk KQo-val érezte, hogy emelni kell, és hogy gyakorlatilag a zsetonjai tizedét be kell rakni. (A sztori végét nyilván kitaláljátok, nem mesélném, ha nyertem volna...).

Szóval a flop Q magas, nyitok olyan 150 dolcsit, adja. Flop egyébként valami Q9x. Törn J. Kezd necces lenni a helyzet, nagyot nyitok, olyan 350 körül lehetett. Mókus adja. River T. Pffff..... Lent van tehát 9TJQ. Mókus előtt van 300 dolcsi, én vagyok elől, a kasszában bent van 1300 dolcsi körüli összeg. Kiváncsi vagyok, ki mit tenne. Szerintem itt számomra a legnagyobb EV abban van, ha passz-callt játszom. Ha rátolom, akkor valószínűleg csak a király adja, tehát ha verve vagyok, elbukok még 300 dolcsit, ha nyerek, akkor úgyis dobja, nem nyerek többet. Ha viszont passzolok, akkor mindenfélével rátolhatja, gondolván, hogy higgyem azt, hogy királya van. Tehát ha királya van, ha nincs, valószínűleg betolja. Így egy megadással verem a blöfföt, bukom a királyt. Az egy másik kérdés, hogy ő addigra berakott 650-700 vert helyzetben. Utólag persze engem ez nem vigasztal. Szóval itt elment egy ezres, tehát a korábbi NextPokeres nyerményből mindössze 300 maradt. Így jártam.

Játszottam ma 1000 dolcsis nevezési díjú WCOOP versenyt a PokerStarson. 3500 induló volt, 1000-ig jutottam, 540 fizetett. 18 outom nem bírt megérkezni :( A parti: elölről emelés, két megadó, CL visszatolja nekik, nálam AKs és 20 nagy vakom van, CL már nem fog dobni, de bevállalom, rossz esetben pénzfeldobás, jó esetben 70%-om van (bármivel visszaemelhetett, olyan csávó volt), és nagyon sok van már bent, ha elviszem, akkor beleszólhatok utána még akár a végébe is - persze ahhoz még kell néhány mák. Tehát úgy éreztem, hogy ez az a pénzfeldobás, amit be kell vállalnom, egyébként szerintem jó döntés volt. Ja, az eredeti emelő all-in volt ezzel. 2200 zsetonja volt, nálam 18 ezer, vak 800. A visszaemelő 12 ezerig emelt, tehát nyilván megadja az én 6 ezremet már.

Eredeti emelő mutat A9o, CL mutat 77, nálam ugye AKs, flopoltam egy flösshúzót (JJ6), ugye van 2 overem és a törnre jött még egy lyuksor is, lent JQ, és riverre a Q is jó, mert akkor két magasabb párral kiesik a hetes pár. Hát nem bírt megérkezni a 19 outom egyike sem... Gyakorlatilag a flopon én voltam a favorit: 8 lap a flösshöz (egy nála volt), plusz 5 over, 13 out, és utána kaptam még 6-t. Megnéztem, én voltam a favorit, ha csak 1%-kal is. A riverre volt 43% esélyem még mindig. És a legfontosabb pillanatban nem tud leesni...

Közben játszottam egy 55 dolcsis versenyt is, hogy ne unatkozzam, meg a Super/Systemet csináltam. Az 55 dolcsison is AK-val estem ki, de az mondjuk kevésbé volt bosszantó, ott volt egy emelés, egy megadás, arra toltam rá, emelő dobta is, de megadó tartotta és KK-t mutatott. 178. lettem 2500 körüli indulóból, 178 dolcsi, hát nem sok. De azért a WCOOP-t jobban sajnálom. Olyan közel voltam már :(

Jaj, voltam ma lovasíjászkodni :) Hát az milyen jó buli :))))) Nem, nem olyan jó buli, mint a görkorizás, sokkal-sokkal jobb buli :D. A dologhoz tudni kell, hogy ugye lovagolni elég jól tudok, van lovasedzői képesítésem is, még Angliában szereztem, amikor ott éltünk. Nade íjászni még soha az életben nem voltam, és nem is tudok :) Szóval kipróbáltam, és baromira tetszett. Elliott egyébként tud íjászni, amikor San Franciscóban élt, akkor járt rendszeresen. Az azonban igaz, hogy a lovasíjászathoz nem kell nagyon jól tudni íjászni, mert közel van a tábla, és célozni úgysincs idő. Próbáltam kitalálni, hogy melyik rész fontosabb, a lovaglás vagy az íjászat, de nem tudom. Egyikben sincs különösebb hozzáértésre szükség ehhez, mindkettőt egy kicsit kell tudni, mert a ló egy kiszalagozott pályán várgázik gyakorlatilag végig, és hozzá sem kell nyúlni, tudja magától :) Azért azt fontos ehhez megemlíteni, hogy nekem egyszer sem sikerült a lóról eltalálni a céltáblát, tehát nem olyan egyszerű azért, és egyelőre csak egy nyíllal próbáltam, a profik egy ilyen vágta alatt kilencet lőnek el :) Ja, és eltalálják vele a céltáblát :D

Előtte földről is lőttünk párat, messzebbről, és ott egyszer eltaláltam a táblát :))))) István, akinek a lován ültem, azt mondta, hogy van egy íj, amit kölcsön tud adni, és akkor Elliott szüleinél, a farmon tudunk majd gyakorolni, vagy keresünk itt a városban egy pályát. Nagyon elfáradtam.

Sajnos ma rosszalkodtam is, megettem egy fánkot meg egy szendvicset, a szendvics ugyan teljes kiőrlésű volt, és du. 3 előtt, tehát elvileg az belefér Norbiba, de a fánk olyan fél 1 körül volt, és csak délig lehetne enni. Mindegy, sokat mozogtam, és mióta elkezdtem a Norbizást (egy hónapja kb), ez volt az első, hogy rosszalkodtam :)

3 megjegyzés:

Gizdalord írta...

"rosszalkodtam" ^^ ilyen régebbi film jut az eszembe róla "I was a naughty girl mister..." "Spank me"
Sorry de tényleg :D...mondjuk érdekes belegondolni.

Anyways a partyval kapcsolatba ez tipikusan az a leosztás amikor az embernek a végére hányinger szerű szar érzés van a gyomrában. Én szerintem check foldolnék, mert nem hiszem, hogy (bár nem ismerem az nl1ks playereket egyáltalán) annyira szofisztikált lenne, hogy a semmilyével bele durrantana, ami nem is volna nagy durrantás egyáltalán 1300--300. Tulajdon képpen meg bármivel tolja rá egyes egyedül a kisebb pp-t vered meg 88 nál. Minden más gábrival 78 tól kezdve felfelé megver, és valamire megadott floppon is és turnön is ami azt sugallja nekem, hogy at least 1 pár, és ha nem J8 al van bent ami azért nehéz volna, akkor lejavult. Igaz, hogy nagy a pot és keveset kell megadni bele, de szerintem ez nem lesz blöff 4ből1x.
Sztem ez az a party ahol csak úgy menthetsz meg pénzt ha bedobod.

Másik, hogy nem durrantasz ugye olyan nagyot a turn-nél és nem kötelezed magad ennyire el, és a river lap után hozod meg a döntést, hogy megadod-e az emelését vagy nem, illetve, ha a csekkedre belenyit, még mindig visszatolhatod.

Gizdalord írta...

Na jó nem voltam elég tiszta. Szóval az AJ AQ-t is levered, és még ez is lehet egy halvány valami, de szerintem azt meg nem hívná meg riveren, sőt örömmel csekkelné.

Az uccsó bejegyzés pedig arra vonatkozik, hogy fék betet tolsz turnon a nagy rátolás helyett, illetve, nem hívsz egyáltalán és hagyod hogy ő lépjen és utána vagy eldobod ott, vagy visszatolod ott, de minddenkép megvan a smal hand small pot feeling.

Viktoria írta...

Igen, csak Lucky Ace-en nincs értelme small hand small potnak. Példa: tegnap preflop emelek 210 dolcsiig !!!!!!!!!! 2 megadás !!!!!!! Egyik 9Ts, és a T magas flopon 700 dolcsis allint megad. Van értelme itt small potozni? Nincs.