2008. május 1., csütörtök

Még Bécs előtt, meg tananyagok, meg tanoda...

Nem tudom, tudjátok-e (mitől tudnátok, most mondom csak :D ), de sok újítással, változással készülünk, megújul a honlap, lesznek hírek is, meg minden nyalánkság. Egyszóval: még sokkal jobb lesz a Flop, hip-hip-hurrá :D. Ezt csak úgy mondom :). A fejlesztés készül, de nagyon sok munka is idő, éjjel-nappal csináljuk, nem tudom, mikorra lesz látható, azt remélem, hogy még a nyár vége előtt.

Annyira muris volt, hogy ugye elkezdtem írni az új tananyagokat. Aztán beszívtam egy csúnya bukás-sorozatot, és teljesen elbizonytalanodtam, hogy hát akkor most hogyisvanez. Kéne egyáltalán nekem tananyagokat írni magasabb szintre, ha magam is szívok? Aztán tegnap újra ráéreztem a dologra, és az is nyilvánvalóvá vált, hogy mi volt a baj. Az első bukás kibillentett a megszokott játékomból. Én ugye nagyon szeretem ezt a small ball dolgot. Kicsi emelések folyamatosan, sosem tudod, hogy mi van, mert ha esik, ha fúj, jönnek a kis emelgetések egymás után, megállás nélkül. Na, ha az ember bukik, akkor leszokik a kis emelgetéseiről, és ettől még többet bukik, ha meg lapja van, kevesebbet keres. Tegnap végre megint úgy játszottam, ahogy szeretek, és ahogy szoktam, nagyon jól éreztem magam. És ráébredtem arra is, hogy a szisztéma igenis nagyon jó, csak meg kell tudni csinálni. Nem lehet félni az emelgetésektől, tolni kell folyamatosan. Tehát ha visszaérünk Bécsből, akkor megcsinálom a pontokat ugye, az mondjuk egy nap, és aztán visszatérek a tananyagok írásához, most, hogy már ennyire felcsigáztam az érdeklődést :))).

Jaj, 2 napja volt életem második royal flösse. Nagyon büszke voltam rá :) Megint 2 lapos volt, QJs-re jött le, és ki is fizették, mert lent volt egy ászos sor, szóval aszitték csak le akarom nyúlni a közös kasszát :D.

Nincsenek megjegyzések: