2008. május 6., kedd

Újra online póker

Hát, ott folytatom, ahol abbahagytam :( Mondjuk ez nem egészen így van, mert ugye egy jó nappal hagytam abba. Ma meg megint sikerült 2x turn all-in után lejönni ellenem a lyukas sornak riveren. 2x volt 17 outos bulim is (sorhúzó, flösshúzó és pár), nem jött egyszer sem. Ugyanazt az 55-45-t 2x vesztettem el pre-flop all-in short stack ellen (JJ vs AQ). AA-mat JT verte le elég csúnyán. Szerencsére, mivel kímélő üzemmódban csak 1/2-n játszom, ezért mindössze 300 dolcsimba került.

Most éppen már csak 4 asztal van, úgyhogy ahogy szünögetnek meg, írogatok. Nem erőltetem ma, mert ilyenkor szokott lenni a nagy bukta, ha erőltetem. Inkább hagyom ilyenkor, mindjárt megyek aludni.

A bécsi túra alatt kitaláltam, hogy hogyan fogok játszani Vegasban meg Costa Ricán. A legfontosabb elv az, hogy igazából a cash game-re fogok koncentrálni. Vagyis a versenyeket (főleg Vegasban) csak bónusznak tekintem, és a 4 side-eventen mindenképpen felszabadultan fogok játszani, a readjeimre hagyatkozva. Nem baj, ha sehol nem jutok el sehova, de jól akarok játszani. Pénzt meg majd keresek a cash-en. Ez is érdekel nagyon a dologban különben, hogy mire jutnék a vegasi élő cash terepen. Szerintem tuti hogy stabil bevételt tudnék produkálni, és tulajdonképpen erre vagyok kiváncsi. Ez a felfogás segít abban, hogy ne stresszeljem túl magam a versenyek miatt. A két nagyobb versenyt lehet, hogy kicsit máshogy fogom játszani, komolyabban vége, de attól félek, hogy ez a felfogás rontja pont le a játékomat. Mindegy, meglátjuk. Tuti jó lesz és klassz lesz az egész :). Már az élményért is megéri.

Jaj, nagyon jó hír, hogy a blogok egyre értékesebbek. Már 2-es rangon van sok belőlük, nagyon büszke vagyok rájuk (mármint az íróikra :)).

Sajnos Zolék pont lemaradtak a csapatversenyben a továbbjutásról, pedig az jó kis csapat volt, megérdemelték volna. Hát, ez van.

Mondtam már, hogy nagy fejlesztések vannak készülőben a weboldalon? Ha nem mondtam, most mondom :) Ha mondtam, most megint mondom :D

Jaj, az mekkora poén volt :) Ugye Gizda ott felejtette a takaró alá rejtve az összes forintját a koleszban a bécsi túra alatt. Éppen mentünk érte vissza, az úton jött rá. Erre Zsolt megszólalt: out nélkül foldoltad a takaró alá :DDD (jól emléxem a dumára?) Mire Géza: még lehet split pot :)))) Meglett egyébként.

2 megjegyzés:

zsolt írta...

Rosszul emléxel. Pont arról beszéltünk, hogy a fishek out nélkül tolják rád az all int, innen csak az logikus, hogy azt mondjam, hogy out nélkül tolta be a takaró alá.

Gizdalord írta...

Jah :D Amúgy kb 10 óra múlva mentünk vissza a szállás hely átadása után, és baromi ideges voltam, hogy hogy lehetek ekkora....