2008. május 20., kedd

Tanodások a királyok - Zol a király :))))))

Útra készen állok, állunk :) Ma hajnalban befejeztem minden pontgyűjtés projectet, majd mindjárt megnézem, mennyi a tegnapi és mai nap nyereménye, pár száz dolcsi összesen, tegnap buktam 350-et, ma meg nyertem annál kicsit többet (megnéztem, ötszázat, szal +150-ben van a dolog). Sajnos nagyon sok parti volt, amit rosszul játszottam, és ezek nagyon sokba kerültek, vagy úgy, hogy sokat buktam rajtuk, vagy úgy, hogy sokkal többet nyerhettem volna. Betudom a fáradtságnak, és majd okulok belőle :)

Szóval, Zoli megnyerte a Go Westet :))) Hiába, a tanodások a királyok mindenhol, úgy látom :DDDD. Nem nagyon tudnak olyan versenyt rendezni az országban, amit nem tanodás (v. tanodás csapat) nyer, hehe. Mivel mi két szobás lakást bérlünk Vegasban, elférnek Zoliék is (Mikistül és Petistül).

Van egy jó hírem (illetve van csomó, mondom sorban). Az első, hogy lesz a Mansion Pokeren saját WSOP satellite-ünk!!! 1$ lesz a beugró, és adunk három helyet garantáltan a Mansion 320$-os nevezési díjú WSOP satellite-jére, amelyen 20 WSOP csomag garantált!!! A versenyen majd csak floppos letöltésűek indulhatnak.

Aztán lesz a Pacific Pokeren is minden héten pénteken olyan versenyünk, ami asszem 1 centbe fog kerülni, és 2 jegyet ad tutira a vasárnapi 80k garantált versenyre!

Jaj, ez a Full Tilt csapat nagyon lökött :) Kaptam egy pólót ma is a postán, az van rajta, hogy "I knocked out a poker pro at Full Tilt Poker", vagyis hogy kiejtettem egy poker pro-t a Full Tilt Pokeren. De ezt sikerült nekik külön csomagban postázni, pedig ugyanazon a versenyen történt, mint amire az előző csomagot küldték. Mindegy, a póló klassz, van rajta Full Tilt csacsi is :D

Online póker-ből egyébként erre a hónapra ennyi, bónusszal együtt 9k fölött lesz, ami azt jelenti, hogy ledolgoztam a múlt havi bukást, meg még hoztam mellé pluszt is, ja meg még hozzájön amit a rake race-en kapok, az is lesz párszáz dolcsi.

Szóval hulla vagyok a nagy pakolászás miatt, de már nem sok van hátra. Valószínűleg legközelebb már csak Costa Ricából írok :)))) Drukkoljatok majd :))))

7 megjegyzés:

daniboy írta...

ilyenkor sajnálom h nem vagyok még legal age... sok sikert nektek!

PeT írta...

Nagyon jó utat és sok sikert kívánok Neked, a különítménynek ;)
Csináljatok majd sok fotót, írjatok sűrűn a blogba..
hajrá! :)

Amanoba írta...

Drukkolunk, persze hogy drukkolunk :-))

hojoco írta...

drukkolok !

Unknown írta...

gggggggl, vik!

gladiator írta...

vajon WSOP-t lehet ugy rendezni hogy ne tanodás nyerje? :))

GL Vik!

Holdenper írta...

Nagyon sok sikert! Ügyesek legyetek:-)