2008. május 17., szombat

Számláljunk...

Kiszámláltam, hogy ilyen ütemben haladva kb. még egy hónapig elég a számlálómon a 4 számjegy. Hogy utána mi a toszt kezdek, még nemtom, ötlet?

Ma buktam, mégis írva vagyon, mert "always look at the bright side of life" - daloltam éppen (mindig nézd az élet napos oldalát), amikor visszakúsztam -1300-ról -300-ra :) Szóval az tulajdonképpen plusznak is vehető :D. 17 ezer pont kell még a 800 000 ponthoz, amikor is megvehetem magamnak a 2 db 500$ értékű WSOP jegyet, amiből az ezer dolcsis Ladies Eventen tervezem az indulást :) Aztán még 11 ezer pont, és megvan a további 4500 a 3 db 1500-asra :)))) Juhééééééé :)

3 megjegyzés:

hojoco írta...

ötlet: 5 számjegy? :))

Viktoria írta...

de akkor már két sorba kerül, és az hülyén néz ki.

Zehy írta...

Cashout és shoppingolás? :D