2008. április 30., szerda

Nagyon Magyarország...

Előbb egy kicsit a hónap végéről, aztán majd elmondom, mitől olyan magyar errefele minden. Ami a hónapot illeti, ma sikerült behúznom egy 1900 dolcsis napot, aminek nagyon örültem, főleg, hogy ugye lementem NL200-ra a hónap eleji bukták miatt, és ott azért ez kilenc és fél beülő... Ezzel együtt is életem első minuszos hónapját zárom, aminek nyilván nem örülök, de ez is el kellett érkezzen egyszer.

A Cardozás WSOP csomaghoz szükséges pontok majdnem megvannak (9 ezer híján), tehát ez is kipipálva. A bukószérián reményeim szerint túl vagyok. Azért ma is sikerült néhány csúnyát beszednem, pl. Jackpot SNG-n már volt 4 db top 2 helyezésem, amikor sikerült 3. helyen kiesnem 88 vs 23o preflop all-in csatában. Remek. Emellett bebuktam egy QQ vs. A6o preflop all-int, egy TT vs. 44-t, 3474 boardon egy T4 all-int, másik mutat Q7, river 7, valamint egy KK vs. TT preflop allint, amikor is sora lett. De a mai termés messze elmaradt az ehavi átlagtól, úgyhogy örültem, hogy ennyivel megúsztam. Tegnap sokkal csúnyábbak voltak.

Nálam KK, persze nagy emelés, flop AAK, allin megyünk, mutat A2, river 2. AK vs AQ preflop all-in bukása már nem is újság. AA vs JJ, floppon all-in, river J. QQ vs K9, 9 magas floppon all-in, river 9. JJ vs KT preflop allint persze már szinte kötelező házi feladatként buktam be. Lyukas sor rám tolta törnön, adom, riverre le is jött. A legszebb ez volt: AA vs Q8, preflop emelek gyönyörűen, adja, flop Q magas, all-in megyünk, turn Q, river 8 :DDD.

Na, jól kipanaszkodtam magamat. Ennek ellenére csak 350 minuszt szedtem be tegnap, de hát akkor is gáz. Mindegy, mára jó kedvem lett ettől az estétől, és hogy újra megy a játék.

A csapat EB-t nagyon várom. Büszke vagyok rá, hogy három csapatot ki tudott állítani a TheFlop. Állítólag 60-70 csapat várható rá, kiváncsi leszek, mire leszünk jók. Ha semmire, akkor is hatalmas buli lesz :)))

Amit egyébként mondani akartam... hát ez itt annyira tipikusan Magyarország... Ugye nem szerepelek egyik Floppos csapatban sem erre a freeroll csapatizére. Méghozzá azért nem, mert a tanoda, és a tanodások mégiscsak fontosabbak, és hallomásból tudom, hogy Mr. Főszervező Úr saját kezűleg kivenné a csapatot a sorsolásból, ha szerepelnék benne.

Hogy minek köszönhetem ezt a kedves hozzáállást? Az a vicc, hogy nem tudom, nekem nem mondott semmit. Találgatni persze tudok. Ez itt Magyarország, és ha valami olyan sikeres, mint a Tanodánk, akkor annak bizony lesznek irigyei. Hát ettől olyan magyar az egész. És azt is tudjuk, hogy Mr. Főszervező Úr legutóbbi pókeres kirándulásában csúnyán elszámította magát, és látványosan belesült. Hát ilyen előfordul. Csak halkan jegyzem meg, hogy ha a tanodát választotta volna szakmai partnernek a bulihoz, akkor nem bukott volna bele, hehehe.

Nadehát már bocsánat, nem én vagyok annak az oka, hogy ő ebbe belebukott. Persze okolni lehet, attól még nem miattam bukott bele. Namármost. Ugye Floppos csapat versenyét nem veszélyeztetem, nem indulok Floppos csapatban. Felhívott viszont a Kártya Magazin főszerkesztője :). Megkérdezte, nincs-e kedvem benne lenni a Kártya Magazinos csapatban. Én mondtam neki, hogy vigyázzon, mert ha engem belerak, nem fog "besorsolódni" a csapata a versenybe :))))). Erre az volt a válasz, hogy azt vele nem lehet megtenni, mert ő a főszponzor. Mondom, jól van akkor, persze, szívesen leszek a Kártya Magazinos csapat tagja :).

Aztán kiderült, hogy még sem leszek :D. Mr. Főszervező Úr nem engedi :) Nagyon LOL. Hogy mitől lettem ennyire fontos személy, nemtom, de büszke vagyok rá :D. Hát, így jártam a csapat freerollal. Nekem már csak a WSOP marad...

8 megjegyzés:

Csajbi írta...

Lélekben, szponzorációban úgy is ott leszel velünk, erről gondoskodunk :)))
Érted is játszunk :)

Amanoba írta...

Én meg már azt hittem a döntöben Te is ott leszel...:-(
Tényleg, ha oda becserélünk, akkor kizárja a csapatot? :-))


u.i.: Megtennéd a kedvemért, hogy a blogbeállításaidnál megerösítenéd a karakterbeállításokat? Ugyanis a Macintosh-on csak akkor jelennek meg tökéletesen. Akinek így default van, annak alig tudom olvasni a blogját itt a melóhelyen...

Unknown írta...

Viki, miről beszélsz?

A pókeres kirándulás alatt a gowestet érted? Egyrészt, engem választott szakmai partnerének, így tényleg jól esett a posztban, hogy megemlitettél.
Másrészt miből gondolod, hogy besült? Minden nyeremény biztosítva van, jó játékosok leszenk jó struktúrával.

Viktoria írta...

Gábor, akkor meg miért vagyok én okolva, hogy úgymond "nem jól sült el"? Nem ellened írtam, szerintem ez nem rajtad múlt. Te tuti mindent megtettél. Nyilván sokkal többet várt tőle, vagy mittomén. Miután nekem nem mondott egy árva szót sem, fogalmam sincs mi baja velem. Csak találgatok.

Viktoria írta...

Manó, én megkérdeztem a csapatot, hogy mi lesz, ha továbbjuttok, és be akartok cserélni, és erre ő azt mondja, hogy nem lehet. Nincs alapja ilyet mondani, és ha a csapat kiállna az igazáért, akkor nem is tudna semmit tenni ellene. Nem tudom, hogy "csapat" válasz volt-e, de amikor én megkérdeztem, hogy "és mi van, ha azt mondja, hogy engem nem lehet becserélni", akkor az volt a válasz, hogy "nyilván nem fogunk összeveszni vele".

macsek írta...

Azért tök jó lenne, ha az összeveszéseteknek (ilyen-olyan) okból, de nem mi innánk meg a levét.
Álljunk ki az igazunkért? Itt nagyon sokan nem tudnak elmenni élőben játszani, csak akkor, ha adódik egy ilyen verseny. Nagyon sokaknak nem adatik az meg, hogy drága buyines versenyekre járjanak. Ha Ti összevesztetek, tök mindegy milyen okból, akkor mi is vesszünk össze azzal aki azt a versenyt szervezi, amelyikre szívesen eljárunk, és el is tudunk menni, mert nem jelent sok költséget??
Én spec. ezt fordított helyzetben nem igényelném.
És igen, nem tartom okos dolognak azért veszekedni, (ha továbbjutunk) hogy egy "freeroll"-ra becseréljünk, amikor a főszervezője ezt konkrétan ellenzi.
Bocs Viki, én szeretlek Téged is, de nagyon kedvelem Lacit is, és nem fogok olyan dolog miatt összeveszni vele, amihez egyébként semmi közöm nincsen.

Viktoria írta...

nem kerte senki, hogy barki összevesszen barkivel, mano kerdezte, miert nem leszek becserelve, en meg valaszoltam. hogy ez nekem hogy esik, az az en maganügyem, de egyszot sem szoltam asszem.

Viktoria írta...

ja, a masik, hogy en csak hallomasbol tudom, hogy ossze vagyunk allitollag veszve, annyi gerince nem volt, hogy velem közölje, hogy nem vagyok kivanatos szemely.