2008. május 8., csütörtök

Megint felfele

Ahogy vége lett a hónapnak, a rossz szériát is mintha elvágták volna. Ennek én persze csak örülni tudok. Tegnap is összehoztam 650 dolcsit, ma pedig 1650-t, és ugye mivel még mindig kímélő üzemmódban vagyok, mindezt 1/2-n tettem. Úgy látszik, most szeret az iPoker :)

Viszont a pontok nem gyűlnek eléggé. Alig 20k van ebben a hónapban az elmúlt 3 napból. Igaz, nem is játszottam nagyon sokat, de azért toltam. Előbb-utóbb úgyis vissza akartam menni legalább 2/4-re, mert úgy érzem, hogy 1/2-n lényegesen jobb vagyok a mezőnynél. Lehet, hogy meg kell ejtenem ezt a visszamenetelt minél előbb, különben nem lesz elég pontom. És nagyjából a jövő hetem van rá, hogy megcsináljam az ehavi adagot.

Arra jöttem rá, hogy ezen a szinten egyre inkább kezd a versenyjátékhoz hasonlítani a készpénzes játék, persze egy deep stack versenyhez, ahol az embernek van elég mozgástere. Játszom a kis small ball játékomat, és nagyon élvezem. Főleg, amikor ilyen 75s-sel emelgetek és floppolok egy flösst :)

Történt egy kis átszervezés a tanodában. Lesz teljes email és MSN support, remélhetőleg ezzel csökken a munkám, és több időm marad tananyagok írására, promóciók, freerollok szervezésére és a weboldal fejlesztésére. Nagyon szeretném, ha egyre jobb lenne a tanoda, és ezért meg is próbálok mindent megtenni.

A következő 2 hét a netes játékról fog szólni, ez biztos. Remélem, hogy összejön a 200k pont.

Nincsenek megjegyzések: