2008. május 31., szombat

Costa Rica-i halak :)

Hát, miután 3 napig esett, visszajöttünk a fővárosba, San José-ba a tengerpartról. Természetesen azóta, 2 napja hétágra süt a nap - nem semmi bad beat - és felrobbanok, hogy nem napozhatok... mindegy, majd Vegasban :)

Ennek örömére viszont elmentünk kaszinózni, meglestük a helyi halacskákat. Hát úszkálnak szépen, az tuti :). Elég annyit írni, hogy NL$1/$2-n 1400-as kasszát vittem :)))). Eleve úgy indul, hogy a 2-es nv-ra 25 dolcsi alatt nem érdemes emelni, de mint ebben a partiban kiderült, az sem elég semmire. Ez különben már az este végén volt. Szóval, emelek 25-ig, kapok 5 megadást :))) Kassza: 150, és NL200-on vagyunk :). Flop J93, két treff (J3 a treff). Nyitok 50-t, azért csak ennyit, mert 5 ember ellen szegény AA-m nem életbiztosítás. Nálam van a treff A, ez jó persze. Igazából utólag kiderült, hogy zseniális nyitás volt az 50$, de akkor nem néztem eléggé körül, hogy észrevegyem, miért, pedig körül szoktam, és pont így szoktam olyankor nyitni. Tehát a lényeg ugye, hogy a short stack zsetonjainak fele a maximum, amit az ember nyitni akar.

SS-nél volt 103, tehát az 50 nyitás tökéletes volt, de el kell ismernem, hogy nem néztem meg, mennyi van nála. Tehát ss all-in megy 103-mal, mögötte csávó megad, mindenki más dob. Namármost. A megadó az egyik legnagyobb hal volt. Ezen az asztalon az egyetlen reális lap, ami ver a J9, mert ezeknek setvadászatról fogalmuk sincs, JJ erősködött volna jobban egyébként is. Ennél sokkal valószínűbb volt a flösshúzó, mert a két pár is és a drill is visszaemel, ezeknek a csávóknak a játéka így nézett ki: bármilyen 2 lappal megad bármekkorát pre-flop, ha lejön legalább 2 pár, tolja mint állat. (Előtte AA-mat dobnom is kellett, majd elmondom mindjárt.)

Tehát ezért fontos, hogy ss zsetonjainak felét emeljük, ekkor ugyanis eljött a pillanat, hogy rátoljam az 500 dolcsimat :))))). Ezt ugye azért tehettem meg, mert az ss all-inje visszaemelésnek számított. Csávókám kicsit gondolkodik, majd megadja, ekkor kicsit megijedtem, de nem jött a színe :))))) SS-nek bubija volt, az is sejthető volt elég egyértelműen, ő sem javult, így vittem a kasszát. Különben a húzós megadás nem teljesen alaptalan, mert addigra 450 van bent, és pont ennyit kell megadnia. De ő nem azért adta meg, mert számolt :). Utána a haverja, a másik nagy fish jól lecseszte, hogy az ember nem ad meg színhúzóra 500 dolcsit, a fish meg nem értette, hogy a másik hogyan képzeli, hogy ő eldobja a színhúzót :D. Amíg nem jön le, addig én is szeretem, hogy nem érti :).

Szóval előtte: AA-t kapok, az volt az első. 20-ig emeltem azt hiszem akkor éppen (még korábban volt, nem ittak annyit), egy hatalmas hal jött (mint kiderült KQ-val). Belenyit 30-t, egyértelműen dámája van. Gondoltam, építek magamnak egy kis potot, volt nála még vagy 300. Nagyon tolni itt nincs értelme még, megnézzük a törnt, addig is legyen bent pénz, el úgysem dobja a top párt. Tehát emelek 60-ig, adja. Törn Q. Hát így jártam, nyit 70-t, magamban szép íves káromkodások keretében dobom :(. Még így volt a legjobb, mert ha floppon tolom jobban, akkor sem dob, csak többet vesztek.

Pagatnak és Ellnek is elég jól megy a cash, úgyhogy több lóvénk van, mint amikor eljöttünk, és közben nyaraltunk 10 napot :DD.

Nincsenek megjegyzések: