2008. május 9., péntek

Megyeget

Tegnap én mákoltam le mindenkit :) Hehe, úgy kell nekik. Mondjuk menjenek is a nénikéjükbe, hogy 1/2-n visszaemel 28 dolcsiig a flop előbb AA-mal és akkor az 57o meg a K8 bazi erősnek érzi magát. Most nem azért, de mit képzelnek, mivel emelgetek vissza? Na mindegy, 57o-nak sora lett, de riverre lejött a flössöm, hehe (törnön volt all-in), K8-nak meg persze két párja, de törn T, river T, LOL. Ja, meg volt egy QQ all-inem törnön AA ellen, river Q :))))). Na, ennek örömére lett egy ezres plusszom, meg újabb húszezer pontom. Kemény hét lesz, nehezen birom, hogy ennyit játsszak. Lehet, hogy ma bekukkantok 2/4-re is, de először megpróbálok asztalokat indítani 1/2-n, az hoz sok pontot. Kitartás, már nem kell sok...

Három floppos csapat továbbjutott az ötből a freeroll csapatversenyen, nagyon büszke vagyok rájuk :) A másik kettő is csak alig maradt le.

Ja, van szép új számlálóm, amiből kiderül, hogy tegnap éjjel óta - amikor felraktam - majdnem százan kukkoltak ide :) Millen kiváncsiak az emberek :D

1 megjegyzés:

Mike255 írta...

Én voltam a 100. (is) :)