2008. május 5., hétfő

Csapat EB, Bécsújhely

Hát ez nagyon klassz móka volt :))) Szerintem mindenki élvezte, és meg is dumáltuk, hogy ilyet még kellene csinálni, mert tényleg nagy élmény.

A szállás elég gyengus volt, de hát erre azért számítottunk ennyi pénzért. A koleszosok élvezték a tömegszállást, hehe, főleg, mert egy csapat lány is beköltözött az utolsó két napon melléjük :D.

Engem nem zavart, hogy a kocsikat egyeztetni kellett mindig, csak az, hogy mindig felkeltettek emiatt :). Szegény Zsolexy egyszer hívott valamelyik srác telefonjáról (zsolt v gizda?) és rá lett mordulva, hogy nemtom mit akar, de oldja meg, mert alszom :D. Aztán kiderült, hogy ugye nem az van a vonal végén akire számítottam :). De ez már akkor volt, mikor reggel 8-kori visszaérkezés után de. 11-kor telefonon végigszerveztem, hogy ki, mikor, melyik kocsival megy, és éppen aludnék vissza, mert elmentek a délelőtti kocsik, amikor csörög a telcsi. Nem voltam humoromnál :D. Bocsi Zsolexy :))).

Most nézegettem Gizda blogját, hogy milyen szép kis élménybeszámolót írt. Hát igen, a hangulat nagyon klassz volt. Meg az egész pókerterem, a két pulttal, a floor managerekkel, az osztókkal. Elején panaszkodtak a srácok, hogy a dealerek pofátlanul kérik a borravalót, ha az ember elfelejti a cash game-ben, de igazából szerintem sokkal kevésbé pofátlanok, mint a magyarok. A 80-90%-uk egy szót sem szól. Én 2-vel találkoztam, akik 1-1 alkalommal mondták, de az egyik nem volt pofátlan, azt kérdezte a sráctól, hogy "rendben volt a pot?" :)))) A másik mondjuk tényleg pofátlan volt, de ha nekem mondta volna, biztos be is szóltam volna neki :). A kaja nagyon jó és olcsó volt a kaszinóban, a pia pofátlanul drága, de hát ez van, megértem, elég jó az egész szolgáltatás, valamiből fenn kell tartani. És nem szóltak, ha bevittük a saját piát, az ott töltött 16 óra alatt úgyis elfogy és majd rendelünk helyit :D.

Igazából az is nagyon klassz volt, hogy iszonyú sokat játszottunk. Ugye első nap 2-kor csapatból 3 ember, ekkor mi elmentünk pihenni, mert nagyon fáradtak voltunk. 2. nap 2-kor megint 3 ember, 7-kor mindenki, közben SNG-k és utána cash, páran reggel 8-ig. Utána 2-kor megint 4 ember játszott (nyilván nem az, aki 8-ig casht tolt), 7-kor mindenki, este cash, másnap 2-kor döntő. És folyamatosan SNG-k. Elég is volt most egy darabig az élő pókerből :D

Szóval a versenyeken Zsolexy volt egyszer fizetősön, 11. lett elég sokból, asszem tán 350 körüli induló volt. Én 7. lettem a csapat SNG-n (AK-val toltam vissza, 99 adta, jött a 9, de A meg K egyébként sem jött). Aztán az első freezouton elég hamar kiestem, hibátlan játékkal, a másodikon meg nagyon rosszul játszottam, bár tovább jutottam, de akkor sem jutottam sehova :). A cash nagyon jól ment a második napon, többin kb. 0 (-20€ és +5€). Azért a csúnya bad beateket itt is beszedtem. Azt a jó napot -200€-val indítottam, nálam JJ, ellennél TT, 9 magas board, törnön all-in, river T. De aztán beindult, szó szerint lapfosásom volt. AA-ra jött az A, KK-ra jött a K, 9Ts-re flösst floppoltam, vakról J2-re fullom lett (2. pár kifizette), 22-re is fullom lett, szóval eléggé ment. Ez lett a +600€-s nap, úgyhogy a kirándulás ára vissza is jött.

Aztán a 3. nap beszívtam 2x is a 3 outot flop all-in után. Egyiknél nálam KK, tökéletesen játszottam, hozzáteszem, hogy 1/1-en ültem, és a pre-flop emelés 21€ volt!!!!!!! AJo adja, Q magas floppon (nincs párja) check-raiselem all-in, adja, river A :(. Utána 44-gyel sh 1/2-n emelek cut-offból, adja a dealer (nagy fish). 6-ig emeltem csak, small ball. Flop 289, nyitok 10-t, visszatolja a 45-t A3o-val, tökéletes readem van, adom, turn A :(

Ja, amikor az A drillem volt, az is vicces volt. 1/2-n 45€-ig emelek pre-flop és kapok 3 megadást :D Úgy, hogy olyan feszesen jászottam, mint az atom, és összesen 200€ volt előttem, tehát igazából nem nagyon van implied odds sem. Floppon ott az A, sok A nem maradt már másoknak :) Azért még akartam egy kis lóvét, csak 50€-t nyitottam, és 2 adta, LOL. Vajon mivel? Aztán törnön rátoltam a százasomat még, hátha tényleg beragadt a negyedik A, de sajna nem. A KK-nál felduplázták a 350€-mat, mert elkapott a csávó egy kis setet. Szóval az elég jó nap lett.

A versenyek különben tetszettek, jó volt a hangulat. Sajna a csapatversenyt több ponton elszúrtuk, tbk. én is. Valószínűleg ki lettem blöffölve, és tudtam is, de nem akartam a csapatot kiejteni, és inkább eldobtam. Ha egyéni verseny, tuti adom, és valószínű azt kellett volna előtte csinálni, hogy megbeszéljük, hogy mindenki rendesen játszik, ahogy egyéniben tenné, ha kiesünk, így jártunk. Legközelebbre tanulság. Végül AA-val szívtuk be 75o ellen, hát így jártunk. Persze pre-flop all-in. Bendundiék szerepeltek a legjobban, Vasmacsóék estek ki elsőnek. Viszont nagyon klassz volt, majd rakok fel képeket.

Na, megyek, megcsinálom a pontokat :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mi olyannyira elsőként estünk ki, hogy én már sorra sem kerültem :)