2008. május 13., kedd

Sziklahalak a királyok!!! (és királynők)

Hát igen, a Sziklahalak valóra váltották, ami már tavaly is majdnem sikerült: megmutatni az országnak, hogy ők a legjobbak :) Velem vagy nélkülem, floppos pólóban vagy anélkül, a floppos csapat az floppos csapat, és BAJNOK!!! Hát, skacok, nagy gratula, nagyon büszkék vagyunk rátok mindannyian, szerintem minden tanodás :). Mindenki más meg kulloghat utánatok, hip-hip-hurrá :DDDD.

Ma később kezdtem játszani, mert frissíteni kellett az oldalt, ki kellett tenni a Sziklahalakat is :))))). Sajna ilyenkor azt szívom be, hogy éjfélkor már nem lehet asztalt indítani, nincs másfélszeres pont. Így aztán a 6k plusszból 3k minusz lett pontügyileg a tervezetthez képest. De azért be lehet ezt még fejezni 4 nap alatt, a tervnek megfelelően. Csináltam 1450 dolcsi plusszt is, hogy minden a régi kerékvágásba kerüljön :)

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Látod,kiraktuk a számlálót és most mindenki utánoz minket.No hát nemhiába.. :P :D

Viktoria írta...

Jaja, holdenpernek is épp most csinálom, egy kőrös rendel :D

Unknown írta...

Számláló beillesztést is lehetne flop pontokért adni :P :P
whehehe :D

Tuzson írta...

Csak én nem látom senkinek a számlálóját vagy más sem?

Viktoria írta...

Én látom mindenkiét :D Rakjak neked?