2008. március 27., csütörtök

Számolgatok, számolgatok...

Ma is sikerült behúznom 600 dolcsit, amivel a hónap 7,5k-nál tart. Namármost, ha marad így a Cardozás race, az még 700 dolcsi, a bónuszom pedig 1850 körül áll, tehát az 2000 felett lesz, ami azt jelenti, hogy meglehet a 10k, ami baromi jól hangozna :))). Na persze ennek erősen gátat szabhat, hogy ugye így hó végén szoktam 4k-t bukni 2 nap alatt, de arra gondoltam, hogy mi lenne, ha most ezt a részt kihagynám. Jó terv, nem? :)))))

30 ezer pont hiányzik csak a hónapomból, ma is csináltam tízezret, elvileg a 30k megvan 3 nap alatt, úgyhogy azzal is jó vagyok. Néha az a nagyon nehéz, hogy leülök (most 2x volt ilyen az utóbbi héten) és mondjuk fél órán belül van 1300 dolcsi plusz. Na, ilyenkor kedvem lenne felállni, hogy ennyi volt mára, köcike szépen... Igen ám, de... egyrészt kell a pont, mert különben nem lesz WSOP csomag. Másrészt akkor kell tolni, amikor megy. És ebből az következik, hogy nem lehet fél óra után felállni, hogy köci, mára ennyi. Azért ha vége lesz a WSOP-nak, akkor nem fogom ennyire tolni, majd inkább ahogy esik, úgy puffan. Azért ez sok játék. A WSOP alatt pl. egyáltalán nem tudom majd tolni, mert onnan elvileg nem lehet. Ráadásul ugye az a terv, hogy kint elkezdem a SuperSystem fordítását, és elvileg mire vége a VB-nek, kész a fordítás is nagyjából, többé-kevésbé.

Megírtam ma két cikket a Kártya Magazinba, úgyhogy nagyon hasznos voltam :). Meg már elkezdtem írni a közép tétes tananyagokat, a flop előtti játék nagyjából kész. A haditerv most az alacsony tétes anyagok befejezése előbb, mert az többeknek kellene mostanság (gondolom én). Azokat simán 150 pontokért fogom berakni, és szerintem az összes többit is. Bár nem tudom, lehet, hogy a közepes tétes többért lesz. Csak az a lényeg, hogy valamit azért kelljen értük csinálni, és a másik, hogy akik még csak kis téten játszanak, azok ne szúrják el a játékukat a nagyobb tétes tananyagok miatt. Így a mikro tétesek számára nem nagyon elérhető szerencsére, mert ők nem gyűjtenek ennyi pontot. És ugyanígy az alacsony tétesek se a közepes tétes tananyagok szerint játsszanak, mert annak is bukta lesz a vége. Na, majd meglátom.

Számolgattam, hogy mennyire jönnek ki a nagyobb versenyek beülői, mint pl. BPO. Hát az bazi sok pont :( Nem is mertem még berakni. Még nagyobbról meg aztán nem is beszélek. Meglátjuk. Lehet, hogy kellene kisebb versenyekre belépőket berakni inkább. Pl. BPO női verseny, meg ilyesmi. Majd még töröm a fejem.

Más: akit érdekelnek esetleg a Bécsújhelyi képek, itt vannak.

Nincsenek megjegyzések: