2008. március 15., szombat

Megint 5k fölött

Kicsit ilyesztő a dolog, mert a múlt hónapban ekkor jött a mélyrepülés, de megint átléptem az 5k-t. Most, hogy ilyen szépen vezetem a statisztikát, nagyon vagány vagyok adatok ügyében :D

Tegnap iszonyú nagyokat szívtam, volt is hullámvasút. Meg az utóbbi napokban úgy általában. 3 napja +1300 volt a start, aztán csak egy százas maradt belőle. 2 napja le kellett állnom, mert már 3x dobott ki nagyon fontos parti közepén a net, és ez ötszáz dolcsiba is került. Azt hoztam tegnap vissza, +700 lett a vége, de úgy, hogy egész jól indult, felmentem 600-ig kb, aztán jött a szívás és átlendültem -1500-ba. Mindennel meg lettem szivatva, plusz beszedtem két drill vs drillt, persze nálam a kisebb, és a második az 5/10-es asztalon volt, ahol bizony a river bet 550$ körül bírt lenni :( (addigra már olyan 1400$-ral ültem ott, ebből maradt 300$ :( ).

De ez csak 2 parti volt, igaz, nagyon drága. Viszont folyamatosan ment a nálam QQ nála JJ, river J, nálam JJ, nála 88, allin törnön, riverre lejön a lyukas sora, top pár top kicker floppon allin második pár ellen, runner-runner jön le a lyukas sora, és hasonló durvaságok :(. Aztán a végén KK-ra megkaptam egy drillt AA ellen, és persze sokat kerestem vele, de ott a pénz akkor került be, amikor már én voltam a jobb (törn és river). Flop előtt csak megadtam, gyanús volt az ürge. Floppon volt egy 2/3 kassza bet (asszem a flop 667), itt kapott egy minraise-t, hogy lelassítsam, mert ha itt visszaemelek, hátha végigpasszolja. És a törn K. El is passzolta különben a törnt, de hát itt már jöhettek a szép emeléseim. Azért nagy mákom volt, bár ha meg nem jön a K, nem vesztettem volna sokat, százötven körül. Így meg 500 körül nyertem vele, mert 2/4-esen volt, de 1k fölött volt már mindkettőnknél. Nem akartam nagyon durván megtolni, mert még képes, és eldobja az ászait :).

Kiváncsi leszek, milyen lesz a hónap második fele. Mondjuk ha ezt megismétlem, akkor az eddigi legjobb hónapom lenne, mert még hozzájön a cash back, ami egy másik 2k körül lesz. És pluszba kapom ugye a WSOP-t :)

Pontilag jól állok, holnapra meglesz a 100k, tehát félidőben félúton vagyok, és még csak 4. VIP szinten tolom, ami köv hónapra felmegy az ötösre, tehát gyorsabban jönnek majd a pontok. Ja, meg egy 500-800 közötti összeget kapok majd a rake race-re is, úgyhogy nem lesz rossz.

Közben kitaláltam, hogy majd a WSOP alatt a nyáron kezdem el lefordítani a Super Systemet, és ősszel fog megjelenni. A Fókusz riport különben hét elején kerül valamikor adásba.

Nincsenek megjegyzések: