2008. március 28., péntek

Nem vesztem el...

Csak valamiért Manó South Parkját nem szerette a blogfigyelő rendszerünk :))). Na, úgy érzem, megkezdődött a hó végi szívás. Lehet, hogy a hó végén nem kéne játszanom az utolsó 2 napon? :( De még kell 15 ezer pontyocska... ami egyébként meg is lesz.

Ami ma volt, az nem semmi volt. Pagat nézte egy darabig, aztán szerintem nem bírta idegekkel :D. AA-mat először AJ veri minden gond nélkül NL1000-en: emelek, visszaemel, én meg újra, de hát az AJ olyan faxa lap, hogy adni kell, és sort floppolt.

Aztán az AA-mat egy AK is leveri a változatosság kedvéért. Itt is emelek, ő vissza, én újra, adja. Floppon K, all-in megyünk, törn K. Aztán, hogy ne legyen ilyen egyszerű az élet, két setem bukott el nagyobb set ellen. A legutóbbi móka az AK vs AQ volt, mert jött ugye A is Q is, mert annak muszáj...

Már nem számoltam, hogy hány volt ebből, de töméntelen mennyiségben jöttek. Úgyhogy egy nagyon csúnya -1900-at mondhatok magaménak mára. A vicc az, hogy az elején jöttek ezek csőstül, és lementem -1500-ra. Aztán visszahoztam -500-ig, mert a középső szakaszban csak 1-1 jött, és közben tudtam nyeregetni. De a végén megint jött egy kupac ömlesztve :(

Hát így állunk, nem lesz ebből 10k. Majd áprilisban :D

1 megjegyzés:

Amanoba írta...

Elárulom, hogy már azelött eltüntél a blogfigyelöböl, mielött én küldtem bármit is Neked :-))
De lényeg, hogy már megvagy :-)
pussz