2008. március 30., vasárnap

San Jose, Costa Rica és TheFlop Live

Ha egyszer egy üzlet beindul... :))))))

Na szóval, megnyertem a TheFlop Live-ot, kicsit szégyellem magam, mert kimákoltam Rikket, asszem még Csajbit és elég csúnyán CsehJoe-t. Egyébként a verseny nagyon szuper volt, és PeT ellen irtózatos kemény volt a heads-up. Asszem olyan 5-1 arányú vezetéssel érkeztem, vagy még tán többel is, és fordított olyan 7-1-re oda. Aztán néhány pénzfeldobás és 60-40 segítségével visszajöttem egálra, majd beleszaladt a QQ-mba, ami kitartott. Nagy gratula neki, sosem játszottam még ilyen kemény HU-t :)

Nade ez nagyon remek edzés volt arra, ami ez után következett :))) Szóval, az úgy volt, hogy amíg nem volt meg a WSOP ME beülőm, nem akartam mással próbálkozni, mert úgy voltam vele, hogy nem szórom más élőre a pénzt, mert az a fontos. Az ugye bele is került úgy 2000 dolcsiba, de a csomag meg ér 12k-t. Nade most, hogy az már megvan, gondoltam, körülnézek, lövök magamnak valami kis gyakorló versenyt :))) Nézegettem az EPT Monte Carlot, de az nagyon drága verseny, az még nagyon nem fér bele, sat szinten sem. Kisebb EPT-k belefértek volna, mint San Remo, de ugye azokra a WSOP-project miatt nem lőttem, most meg már késő.

Szóval, akkor találtam ezt a LAPT-t. Megpróbáltam egyetlen satellite-et, száz dolcsiba került, adott egy 530 dolcsit érő jegyet a nagy satellite-re. Ez volt most. És nem is mákoltam, sőt! Engem mákoltak le, amikor heten voltunk, akkor a JJ megint a QQ-mra tolta rá, és a river J lett, pedig nagyon jó lett volna kivégezni. CL-ként érkeztem az FT-re 42 indulóból, ezt eddig a partiig tudtam is tartani. Azért szerencse volt, hogy előtte ilyen jól álltam, mert végülis még ezután sem én voltam a kis zsetonos. 4 helyet osztottak, és hát megcsippentettem :) És ezt most konkrétan száz dolcsiból összesen :))))) Úgyhogy az a szitu, hogy a WSOP előtt megyek Costa Ricába, május 22-24 a verseny, és onnan repülök majd át Vegasba szerintem. Kicsit zsufi lesz a következő pár hét-hónap :))).

Huhhh.... azért bazira örülök :) Lesz ám majd még egy LAPT, augusztusban, majd oda is bepróbálkozom :) Ezek nagyon jól játszhatók ezek a satok, még az FT-n is a short is 15bb körül volt. Vicces, mert 6 hely fizetett, 530-470 volt talán az 5. és 6., de a buboréktól a végéig kb. három óra volt, már nem hittem el. Amíg 7-ből 4 lett. Nagyon kemény volt, de behúztam :D.

Na, lépek aludni, hét óra, hosszú volt a nap.

6 megjegyzés:

Gizdalord írta...

Kömény :)

Grat. Asszem legtöbbünknek még egy-két év mire meglesz hogy 100$ os satra nevezgesünk.
Impressive és grat a Victoryhoz.

Zoli írta...

Hali!

Nagyon nagy grat, ügyi vagy.

Üdv,
Zoli

u.i.:
Csajbit nem Te mákoltad ki, hanem Joe, te valaki mást végeztél még ki, ja tudom rizsafot!

ADM írta...

Hajrá Viki! :-)

Csajbi írta...

Nagyon gratula, amint Zol írta mi nem akadtunk össze, én csak csodálhattam a játékodat :)

daniboy írta...

nagyon nagy grat

PeT írta...

Nagy grat Viki ehhez is! ;P