2008. március 3., hétfő

Fáradtan

Na ilyen is rég volt... elfáradtam :) Játszottam, előtte dolgoztam, és már este 10-kor fáradt vagyok. Mondjuk igaz, hogy 11-kor felkeltem. Találtam 450 dolcsit a Cardoza számlámon, mondom nimá, ez meg mi? Nem mintha ne lenne itt jó helye :)

Úgyhogy körülnéztem az oldalukon, és látom, hogy volt egy verseny februárban, amin 3. lettem. Ezért járt a kis pénzmagocska :) Kár, hogy csak fél hónapot toltam, és a bukta miatt az utolsó két nap leálltam, különben az első hely 600 lett volna, és nem voltam messze. Merthogy lecsúsztak a csillagjaim, így én az alsó kategóriában versenyeztem. Most viszont visszamentek a csillagjaim a 4. szintre. Ez azért nagyon király, mert ahogy néztem, sokkal gyorsabban jönnek a pontok, tehát nem is kell minden nap játszanom, hogy meglegyen majd a 200 ezer pont.

Ma is volt egy pont, amikor -1k-ban voltam, megint elég durva széria volt. Úgy indult, hogy 55 pre-flop all-inben leverte a TT-met. Aztán a másik kis zsetonos megadja a 28 dolcsis emelést a maga 120 dolcsijából, 55-tel, és le is veri a JJ-met. Ebben a jó hír az, hogy ugye ezen hosszútávon még így is bukik, mert minden 8. alkalommal jön csak le a drillje, és nincs előtte 8-szor annyi, hogy akár csak egálban tartsa magát. Aztán KJ verte le fullal a 2 párrá szépült AK-mat, mondjuk ez nem volt drága, mert csúnya volt a board és nagyon óvatos voltam (AKJJx). Ja, a legdurvább az volt, hogy nálam KK, jön egy emelés, megadom, flop AKx, nála meg A drill volt. Erre viszont ráment a beülőm sajna. Nade +400-ban vagyok most, és kiszálltam, még valamit alkotok az oldalon, de fáradt és álmos vagyok.

Nincsenek megjegyzések: