2008. március 26., szerda

LAPT és EPC

Aki nem tudná (én sem tudtam :), az LAPT a Latin-American Poker Tour. Na ezt szemeltem én ki WSOP gyakorlásra :) Szerintem jó ötlet :D. Be is neveztem egy satnak a satjára, és azon bejutottam a satra :))). Rögtön elsőre, bár még ott azt is meg kell csípni, de nem rossz, mert minden tizedik bejut. Itt most csak 18-an voltunk, és 3-an jutottunk be. Na, nem bonyolítom tovább, lényeg, hogy játszatok majd egy 530$ értékű selejtezőt a San José-i versenyre. A rióira azért nem selejtezgetek, mert akkor Bécsben leszünk az EPC-n. Ez meg a European Poker Championship. Hogy mitől az, azt senki ne kérdezze. Szerintem valaki Bécsújhelyen egyik reggel felébredt, és azt mondta: rendezzük meg a póker Európa-bajnokságot! Van már ilyen? Nincs? Akkor most már van :)

Négy csapatot indítunk, ami azért nem semmi. Selejtezők különben futnak a Poker Royale Online-on meg a Pacific Pokeren.

Úgy látszik, hogy az ilyen bejutós satolós napokon a cash is jól megy, mert 1700$ lett a mai eredmény. Na, ez megint csak arra (sem) volt elég, hogy kompenzálja az elmúlt két nap szívásait, amik -1200 és -800 dollár formájában teljesedtek ki, de tegnap már -2300-ról jöttem vissza, elég durva volt. Volt egy mániákus őrült NL600-on, aki mindenre tolta, mint az állat. Szerintem részeg volt, pár nélkül all-inezgetett mindig, T4o meg hasonlók. Na, kapok egy JJ-t, megint all-int tol flop előtt, ez elég plusz EV-s, mert maximum egy overe van, de lehet, hogy az sem. Hát Q9s volt nála, és persze jött a flöss, természetesen rajtam kívül mindenki más levette. Meg kis vak-nagy vak csatában sikerült set vs setet buknom, az is full beülő volt, ott QQ itt 88, már floppon ott van Q és 8 is.

Most azon töröm a fejem, hogy még játsszak-e egy kis casht, mert ilyenkor jók az asztalok, csak a sat miatt bezártam őket.

APAT: na, itt voltunk a hétvégén, király állat szuper volt :D. Az a terem, nagyon durva :). Sehova nem jutottam a versenyen, semmi lapom nem volt sajnos, egy 55 meg egy 33, de volt nagy emelés, nem lehetett már setre vadászni sem. 4 órán keresztül nem láttam lapot, már kínomban ilyen JTo-kal próbáltam pár minden nélkül lopni, de sajna elég fish jellegű asztalt fogtam ki. 3-4-szer próbálkoztam, mindig megadták, úgyhogy abbahagytam a próbálkozást. Aztán betoltam az addigi legjobb lapomra olyan 10 nagy vak körül (AQ), és persze AA-ba futottam kapásból. Nem KK-ba vagy JJ-be, hogy legyenek outjaim, hanem simán AA-ba. Így jártam. Aztán unatkoztam, játszottam kis 2€/5€ kp-t, visszajött a beugró, meg egy éj szállás :D (175€)

Ez a csapat EB nagyon nagy buli lesz, már most várom :)))))

Ja, hogy a WSOP hogy volt. Hát az érdekes volt nagyon. A Full Tilten nagyon jó ez a satellite, ezt már a múltkor kifigyeltem. Géza nézte, ahogy menetelek, és valami 3 out mákolt le sajna, ezért nem sikerült akkor. Tehát már egyszer próbáltam, egy 100 dolcsis kisebb satról jutottam be. Meg egyszer már próbáltam a PokerStarson is (a Monte Carlora nyert pénzből). Ja, ez a LAPT is PokerStarsos dolog ám.

Tehát a történet ugye ott kezdődik, hogy a Cardozán, ahol játszogatok, a következő túra a WSOP lesz. Ez hip-hip-hurrá. Meglesz a havi 200 ezer pont, bár ez napi 4 órát jelent, de nagyon szeretném, úgyhogy megcsinálom. Ők adnak összességében 5000 dolcsit, hogy ki hogyan költi el, magánügy. Namármost kitaláltam, hogy ha nyerek egy Main Event csomagot, abban van repjegy ár meg szálloda ár, tehát akkor annyival többet költhetek kint nevezésre. Ráadásul van a Cardoza shopjában WSOP jegyecske, 400 ezer pontért 500$ érték, tehát mire május vége lesz, a 800 ezer pontomért kapok 1k-ért jegyet, ami pont a Ladies Event beugrója :) Az 5k meg remek lesz legalább 3db 1500-as versenyre, minthogy ugye a repjegy megvan a Full Tilt csomagból. Plussz abból marad még olyan 1k szállásra, ami hát nem sok. Éppen hogy a két hétre elég talán, amíg a Main Event tart. Kell majd valami olcsó szállás megoldás. Tehát a Cardozás csomagomból még marad 500$. 2 megoldás van: jó lenne még 1-2 event. Ezt megpróbálhatom megnyerni saton, de sajna nem találtam rá jó satokat. Everesten, Cardozán és Full Tilten is vannak ilyenek, talán még a Full Tiltes a legjobb, 69$ a beugró és 2000$-os csomag. És deep stack a verseny, ami nagyon jó ott. De egyébként már az 5 versennyel is boldog vagyok, majd max. közben kp-t játszom. Meg persze nem kizárt, hogy valahol pénzbe érek az első 4 versenyből, és akkor abból újra tudok nevezni. Majd még kitalálom.

Arra is kiváncsi leszek, hogy milyen egy ilyen csapat tagjának lenni, mint a Full Tilt, mert ugye ez azért nem kis nevű terem. Kiváncsi vagyok, jól bánnak-e majd velünk pl. Vagy tojnak-e a fejünkre? Mert elvileg a Full Tilt 150 embert visz, akik bejutnak selejtezőkről minimum. Tehát bazi sokan leszünk. Szóval lehet, hogy le sem tojnak majd, de meglátjuk. Azért jó lenne, ha legalább letojnának :D

Ja, Fókusz interjú még nem ment le, elvileg holnapra is be van tervezve, ha valami nem szorítja ki. A Joy meg májusi számban lesz.

2 megjegyzés:

Amanoba írta...

...és akkor majd naponta kell váltogatnod a fulltiltes és cardozás pólókat :-))
Mondjuk megéri. Szép sorozatnak nézel elébe. Én drukkolok Neked serényen, tudod :-)

Viktoria írta...

Köcike :) Még nemtom Cardoza mit szól a Full Tiltes pólóhoz :) De mivel Full Tilt 10 millió dollárt ad, ha az ő pólójukban vagy és nyersz, más pókerterem pólóját meg nem lehet hordani, ezért tuti, hogy rajtam lesz :D