2008. március 17., hétfő

Életem legjobb estéje

Már ami a kp játékot illeti, mert ugye egyébként volt egy 2700 dolcsis tornagyőzelmem. Viszont kp-ben talán 1700 volt eddig a legtöbb, és most sikerült túlszárnyalni :). A vicc az, hogy rögtön 1700 plusszal indítottam, és utána lementem egészen nulláig sajna, egy KK-m belefutott egy AA-ba, és nem tudtam elengedni, egy AK-mat, amire jött az A, leverte egy drill, meg egy TT vs QQ került sokba, azt sajna elszúrtam a 9 magas boardon. Nem agresszorkodtam vele, de sajna az ellen igen.

Történt viszont, hogy bent toporgok középről QJs kőrrel, és jön a kis vakból egy 2bb-s emelés, 3bb-ig. Nekem ugye már egy bent van. Előttem volt három megadó, és mögöttem még kettőnek bent volt már az 1 bb, így nem maradhattam ki a buliból, mert ez egy nagyon jó húzólap, és ha sokan vagyunk bent, akkor jobb azzal menni, mint kész lappal. Namármost a floppon jött három kőr, köztük az ász :))))))). És addigra bizony én 1700 dolcsi körüli összeggel ültem ott, és volt egy ürge, aki 1200 körülivel, ez NL600 volt. Mint kiderült, emberünk 69s-re jött, és mivel a flop A78 kőr volt, a színsor miatt nem nagyon tudta elengedni. Szerencsére nem jött le neki. Riverre már volt 1k a kasszában, és még rátoltam hatszázvalamennyit. Ugye egy lap van, ami ver, a királyos flöss. Egyébként megint elnéztem (erről mindjárt bővebben), és nem az eredeti emelő volt ugye az, hanem aki nv-ról megadta. Azt gondoltam ugyanis, hogy A drill van nála, annyit akartam tehát a riveren emelni, hogy ne tudja elengedni. Maradt még előtte olyan 300 valamennyi, ha tudom, hogy flösse van, lehet, hogy rátolom, bár talán 900-t nem ad meg rá, ugyanakkor ha megadott 600-t, akkor lehet, hogy 900-t is megad rá... franc tudja. Mindegy, nem leszek telhetetlen :). 1900 plusz lett a vége. Ezzel a hónap 6,6k-nál tart.

Ami az elnézést illeti, tegnap véletlen megadtam egy 500 dolcsis betet, így -400-ban zártam. Hogyan lehet "véletlen" megadni 500 dolcsis betet? 9 asztal ment, de mondjuk szerintem tudok 9-re figyelni, még jegyzetelni is szoktam, már nem dobja el a lapomat sem egyáltalán. Valószínűleg nem figyeltem eléggé, azért órákon keresztül kemény dolog ez. Tehát pf emel ember, nálam AQs, adom, ismerem az ürgét, tudtam, hogy tudni fogom, ha jobb vagyok. Amit nem vettem észre, hogy elölről is bejött valaki, és ott sunyított az emelt potban. Floppon jön az ászom, eredeti emelő emel, én visszaemelek. Számítottam rá, hogy esetleg all-int tol, volt még nála tán egy ötvenes vagy százas a visszaemelésemen felül, de nagy párja volt, nem volt ásza. Jön az all-in, én call, és akkor látom, hogy nem ő ment all-in, hanem a lapító harmadik egy passz-emelés keretében, és nem ötvennel, hanem ötszázzal!!! Persze drillbe futottam, hát így jártam. Most nem jött a runner-runner flössöm, mint a múltkoriban, amikor még NL200-on régen véletlen all-int toltam és szintén drillbe futottam :))). Az első jött hozzá, csak a második nem :). Ennek örömére bekapcsoltam a "figyelmeztetés nagy emelés esetén" funkciót :))) Eső után köpönyeg. Aszondja Elliott, bekapcsolhattam volna ötszáz dolcsival korábban is :)))

Különben azon gondolkodtam, hogy azért nagyon durva összegeket tud keresni egy ilyen profi online pókeres. Én ugye csak 4 órában játszom, de vannak, akik rendesen 8-ban. Ok, nem lehet azzal fixen számolni, hogy minden 15 napban megvan az 5k, de ha teszem azt nekem megvan, vagyis havi 10k, amire jön még a 2k bónuszom, akkor mennyit keres, aki napi 8 órában tolja? Ha full hónapot megcsinál, és minden nap 8 órát játszik, akkor 24k-t? Az nagyon-nagyon durva!!!

Ja, jönnek a héten az új tananyagok, elkezdem őket írni, jön az alacsony tét törn és river játék, megnézem flop van-e már, és jön a közepes tétes (NL1k-ig) pre-flop, flop, stb, ameddig eljutok. Ezek persze mind pontokért majd.

Állítólag hétfőn lesz a Fókusz leadva, de lehet, hogy csúszik pár napot, meg leszek a Joy-ban is, azt már mondtam? Annak kedden lesz a fotózása :)

2 megjegyzés:

Gizdalord írta...

Ms Succes.
Remélem lelki és egyéb téren is ilyen sikeres és happy vagy :) (sorry épp lelkis zenét hallgatok) ha csöpög szedd ki :P

daniboy írta...

dejó vki :)

nem vagyok otthon újságokban, a JOY az nem olyan mint az FHM ugye? :-) bocsi, a tudatlanság.. :D