2008. március 3., hétfő

Február és tervek

Elfelejtettem értékelést írogatni, de mivel mindenkiébe belelestem, hát én sem maradhatok ki.

A február vége sajnos nem sikerült valami fényesen, de így is azért volt ezer dollár nyereség online. Ez kb. el is ment az egyiptomi túrán veszteségben, tehát maga a hónap nagyjából 0-ban zárult (nagyon kicsi plusz). Ennek persze nyilván nem örülök, de majd márciusban belehúzok :). A jó hír, hogy a Cardozán él hónap alatt és némi kihagyással is összeszedtem silver (kettes) szinten 80 ezer pontot, ami azt jelenti, hogy a mostani black szintemmel (négyes) meglesz a 200 ezer, ha tényleg tolom egész hónapban. Márpedig a következő állomás a csapatnak a WSOP :). Tehát ezt nyilván nem hagyhatom ki. Közben pedig erősen satozok a main eventre. Azt nagyon meg kéne nyerni, mármint az indulási jogot. Tegnap indultam egy saton, 5 hely kapott pénzt (a beugrót nyertem volna vissza, első 2 jutott be a super-satra), 6. lettem persze...

Tehát a márciusi terv, hogy össze kéne hozni egy jó kis plusszos hónapot, és ki kéne jutni a WSOP main eventre. Jó kis terv? :)

1 megjegyzés:

ADM írta...

Hmmm :D Jó terv, én drukkolok neked!
üdv, ADM