2008. március 29., szombat

Nem tudom megúszni

Fáradt voltam, jól álltam (+800), mondom kiszállok, holnap úgyis élő liga van. Van egy barom short az asztalnál, ha emel valaki pre-flop, rátolja, már háromszor eljátszotta limp után. Ember tehát elölről limpel, én AK osztóban, ráemelek, rámtolja a közel 200 dolcsiját, adom, bír mutatni 97o-t. Flopból 2 pár, riverre fullja lett... Másik ss meg úgy érzi, AK a floppon all-in megadólap pár nélkül. Annyira barmok az emberek. Harmadik A drillemet verte, mert az egyszínű floppon (nálam AA, lent színből az A) kibaszott jó dolog 88-cal megadni, mert az egyik színből van, törnön pedig különösen, miután lejött a fasza 8 magas flösse, annyira tuti dolog többszáz dollárt megadni rá. Persze nem jön a fullom, szerintem rárakta volna minden pénzét a kiváló flössére. Ez még korábban volt különben, mindegy, 550 a vége. Ja, harmadik ss a KK-mat a QQ-jával bírta drillre mákolni, jó hogy nem volt nála több pénz. Csoda, hogy pluszban végeztem.

Nincsenek megjegyzések: