2008. március 30., vasárnap

Még egy kicsit San José-ról

2 dolog jutott még eszembe, amit el akartam mondani. Szegény 5. ahogy kiesett, az nagyon durva volt, nem lennék a helyében. Szóval a szitu: én miután 2. helyről kimákolt az idióta a JJ-vel, leestem 3-5 helyre (3.-ra, de alig volt különbség 5.-hez). Utána visszakúsztam 2. helyre, majd elmondom hogy. A végén 2. vagyok, eléggé biztonságban, nagy vak 1200, de még a legkisebb zsetonosnál is 19 000 van. 3 órája tart 7 embertől a játék. A talán legfeszesebb (rajtam kívül) csávó osztóból all-in. Nevezzük egyeskének. Neki van a második legkevesebb zsetonja. Ketteske, kis vak, aki a legkevesebb zsetonnal áll, szintén all-in. Neki sincs több 20 000-nél. CL a nagy vak, nála 70-80 000 közötti zseton, 66-t talál. Megadta!

Egyeske mutat AKs, treff. Ketteske, a ss mutat AA!!! És ugye CL mutat 66. Jön a hatos a floppon :DDDDDD. Tehát mindkét ss kiesik. Igenám, de ilyenkor az számít, hogy kinél volt kevesebb zseton a parti előtt. Márpedig az AA-nál volt kevesebb. Igaz, hogy ő megverte volna a másik ss-t, ha a CL nem adja meg, és akkor az ss-nél még marad kb. 1000 zseton a 12 ezres vaknál, de nem ez történt. Mindkettő kiesett. Így nem számít, ki nyert volna kettejük közül. Az számít, hogy az AA-nál volt kevesebb zseton. Úgyhogy ő nem fog utazni :) Szegény csávó. Én biztos, hogy megölnék valakit, ha ilyen történne. Leginkább, aki kitalálta ezt a szabályt, hogy nem számít, ki nyerte volna amúgy. De hogy napokig nem aludnék, és elmenne a kedvem sokmindentől, az is tuti. Na mindegy, én bent vagyok, az a lényeg. Egyébként a CL-t nem lehet hibáztatni. Jó döntés volt részéről a megadás.

Tehát hogy kúsztam vissza. Egyik idióta mindig emelgetett a vakomra, kétszer loptam vissza, és mivel addig dobáltam, ezért erre meg ő dobta, és ez a kettő drága volt neki. A másik viszont, hogy volt egy cash game-es trükk, amit senki nem mert játszani, pedig elég sok zsetonunk volt hozzá, hogy lehessen játszani. Ez pedig, hogy emelt kasszába bemegyek azzal a szándékkal, hogy majd a törnön ellopom. Senki más nem csinálta, én vagy háromszor eljátszottam. Ennek az a hatalmas előnye, hogy nem csak a vakokat kapom meg, hanem sokkal többet. Tehát valaki emel a flop előtt, én hátulról adom (csak hátulról játszható). Emel a flopon, adom. Törnön passzol. Ha bármim van, akkor felesleges itt emelni, nincs nagyon sok outja, ha nincs párja (max 6, lehet hogy csak 3), és később nagyon jól jön, ha itt egy második párral vagy top pár közepes segéddel nem emel az ember. Ekkor river is passz-passz, és nyerem a partit. És látják, hogy sima top párral nem emeltem, csak calloltam, ezért legközelebb, ha valamivel emelek, úgy dobják a lapot, mintha tűz égetné a kezüket. Hiszen én még top párral sem emelek :). Ha nem jött le semmim - ami legtöbbször így van, és végülis ezért jöttünk - akkor emelek fél-2/3 kassza közöttit törnön, és ellen dob. Elég standard és ócska trükk kp játékban, de a legtöbb verseny közép-végjátékban ehhez nem elég deep, viszont ez az volt. Úgyhogy éltem vele, sok zseton jön.

Nincsenek megjegyzések: